Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی ما بدون تماشاگران عجیب خواهد بود

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جوردن هندرسون Russia World Cup England Training
جوردن هندرسون Russia World Cup England Training  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوردن هندرسون کاپیتان تیم فوتبال لیورپول درباره‌ی امکان قهرمانی سرخ‌ها بدون حضور تماشاگران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب‌سایت گل، شاگردان یورگن کلوپ به لطف ایجاد برتری امتیازی 25 امتیازی در لیگ برتر، در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس پس از سال 1990 هستند. با توجه به برگزاری مسابقات پشت درهای بسته به دلیل شیوع ویروس کرونا، هندرسون می داند که عدم توانایی برای تقسیم کردن لذت قهرمانی با هواداران تیم جالب نخواهد بود.

 "البته که حال و هوای متفاوتی خواهد داشت چون کسب هر گونه جامی در غیاب هواداران بسیار عجیب خواهد بود. هنوز کار تمام نشده است. هنوز هم باید تا انتهای فصل تلاش کنیم چون می خواهیم به قدرتمندانه ترین حالت ممکن فصل را به پایان برسانیم. پس از آن چه قهرمان شویم یا هر چیزی، سپس نوبت اهدای جام می رسد که هواداران نیستند... اما به هر حال باید با آن کنار آمد. امیدوارم این اتفاق بیافتد. ما هنوز در موقعیت خیلی خوبی قرار داریم. قهرمانی در لیگ برتر باعث می شود خیلی خوشحال شویم ولی بعدا نگاه ما به آینده خواهد بود و هر گاه که هواداران به ورزشگاه ها برگردند، مطمئنم یک نوع جشن برگزار خواهیم کرد. "

کاپیتان لیورپول همچنین ابراز امیدواری کرد به محض بر قراری امنیت لازم، مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کنند. گفتنی است پس از مرگ بالغ بر 351 هزار نفر در دنیا به خاطر کووید-19، بازگشت مسابقات لیگ برتر قریب الوقوع به نظر می رسد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала