Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورنر – لیورپول؛ نزدیک‌تر از هر زمانی دیگر

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی قرارداد تیمو ورنر با لیورپول نهایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول به طور رسمی خواهان جذب تیمو ورنر است، اما هنوز توافقی بین این باشگاه و باشگاه لایپزیگ صورت نگرفته است با این حال نشریه «بیلد» آلمانی خبر از توافق شخصی کلوپ و ورنر داد.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
اینتر هم به جمع مشتریان «تیمو ورنر» پیوست

این نشریه مدعی شده که یورگن کلوپ در روز «ایستر» که چهارم اپریل بوده با مهاجم لایپزیگ به طور مجازی صحبت کرده و شرایط را برای او توضیح داده است. به نظر می‌رسد اگر مشکلی پیش نیاید به زودی انتقال مهاجم 24 ساله به لیورپول برای فصل آینده نهایی شود.

البته بایرن هم ورنر را می خواهد اما او اعلام کرده است که دوست دارد خارج از بوندسلیگا به فوتبال خود ادامه دهد. قیمت این بازیکن آلمانی ۵۵ میلیون پوند اعلام شده و حال باید دید که سرمربی تیم لیورپول برای خرید وی اقدام می‌کند یا خیر. این بازیکن 24 ساله در آخرین هفته بوندس لیگا موفق شد در مقابل ماینتس هت‌تریک کند.

جالب اینجاست که او در بازی رفت با تیم ماینتس نیز توانسته بود هت‌تریک کند. حتی کار به جایی رسید که هواداران ماینتس از یورگن کلوپ خواستند تا ورنر را بخرد تا دیگر نتواند به تیم آن‌ها در بوندس لیگا گل بزند. او برای تیم خود در 38 دیدار 30 گل به ثمر رسانده است و برای آقای گلی نیز تلاش می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала