Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو دیگر برای بایرن بازی نمی‌کند

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو بازیکن قرضی بارسلونا در آلمان می‌گوید که ممکن است در این فصل دیگر برای بایرن مونیخ بازی نکند.

به گزارش اسپوتنیک، فلیپه کوتینیو که از بارسلونا به صورت قرضی در بایرن حضور دارد هنوز در حال بهبودی از مصدومیت مچ پا است و ممکن برای بازی‌های باقی مانده این فصل در دسترس نباشد.

او دو هفته از بازی‌ها به دور است بنابراین در چهار بازی آخر بوندس لیگا شانس دارد به میادین برگردد و اما باید او منتظر انتخاب هانس فلیک سرمربی تیم باشد.

در حالی‌که کوتینیو روند بهبودی خود در آلمان ادامه می‌دهد اما بایرن پیش از پایان یافتن مهلت قرارداد قرضی وی از دایمی نشدن قراردادش خبر داد.

در همین حال چلسی به همراه باشگاه‌های دیگر لیگ برتر از جمله آرسنال و تاتنهام علاقمندان او هستند.

کوتینیوی 27 ساله که دو سال پیش با 145 میلیون پوند از لیورپول به بارسلونا نقل مکان کرد، انتظارات را برآورده نتوانست و بنابراین یک فصل را به بایرن قرض داده شد و در حالی‌که از قرارداد او 3 سال دیگر با بارسا باقی است و در سال 15 میلیون یورو (250 هزار پوند در هفته) درآمد دارد.

قرارداد قرضی کوتینیو در بایرن در تاریخ 30 جون به پایان می‌رسد ولی دو طرف و نماینده این بازیکن "کیا جوراب‌چیان" قبلا تمایل به تمدید آنرا در صورت از سرگیری لیگ قهرمانان در ماه آگست نشان داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала