خشم منتقدان از گلف بازی ترامپ در اوضاع کرونایی + ویدئو

© AP Photo / Jeff Chiuخشم منتقدان از گلف بازی ترامپ در اوضاع کرونایی
خشم منتقدان از گلف بازی ترامپ در اوضاع کرونایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منتقدان ترامپ در واکنش به انتشار ویدیویی از گلف بازی رئیس جمهور آمریکا خشمگین شده و این اقدام وی را بی تفاوتی مطلق در شرایط همه گیری کرونا که در حال حاضر آمریکا با آن مواجه شده است، نامیدند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانسوی Le Figaro نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده هنگامی كه تعداد قربانیان بیماری همه گیر کرونا در آمریكا به 100 هزار نفر می رسد، ترجیح می دهد اوقات فراغت خود را صرف بازی گلف كند.

روزنامه می‌نویسد: در حالی که ترامپ پیشتر از اوباما به خاطر گلف بازی در بحبوحه یک بحران انتقاد کرده بود اکنون خودش در بحبوحه بحران کرونا گلف بازی می‌کند.

نشریه فرانسوی همچنین به توییتر یکی از منتقدان سرسخت ترامپ جورج کونوی همسر یکی از مشاوران کاخ سفید ، کلینا کانوی اشاره نموده است.

 در همین حال «جو بایدن» معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا دریک آگهی تبلیغاتی که در حساب توئیتری خود آن را پخش کرد،  با اشاره به افزایش شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا گفت درحالیکه شمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز یکصدهزار نفر رسیده است و این آمار همچنان رو به افزایش است، اما ترامپ گلف بازی می کند.

دراین کلیپ ویدیویی که درحساب توئیتری بایدن منتشر شد، صحنه بازی گلف روز گذشته ترامپ در باشگاه گلف ویرجینیا با تصاویری از پزشکان و پرستارانی که برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا به اتاق‌های بیمارستان می‌روند، مقایسه شده بود. 

در یکی از تصاویر ؛‌ نموداری آماری از قربانیان کرونا در آمریکا درج شده بود و تصویر ترامپ درحال ضربه زدن به توپ گلف خودنمایی می کرد.

رئیس جمهور آمریکا در حالی تعطیلات پایان هفته خود را در باشگاه گلف خود و با حمله توئیتری علیه شخصیت‌های مختلف سپری کرد، که تاکنون نزدیک به 100 هزار آمریکایی قربانی شیوع خارج از کنترل ویروس کرونا شده اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی تعداد افراد مبتلا به ویروس کشنده کرونا در آمریکا به 1 میلیون و 686 هزار و 436 رسیده و تعداد جان باختگان نیز به 99 هزار و 300 نفر افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала