Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور به تورین نزدیک‌تر شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEآرتور ملو بازیکن بارسلونا
آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توتواسپورت ایتالیا گزارش کرده که یوونتوس به خرید آرتور نزدیک‌تر شده است تا او را به ایتالیا منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه توتواسپورت ایتالیا با انشتار گزارشی مدعی شده که تغییر عقیده‌ای آرتور ستاره برزیلی بارسلونا برای انتقال به تورین، این بازیکن را در راه رفتن به ایتالیا نزدیک‌تر کرده است.

آرتور که پیش از این با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند اما حالا دوباره او با حضور کیکه‌ستین موقعیت خود را در خطر می‌بیند زیرا  مربی بارسا علاقمند به پیانیچ است چون مربی اسپانیایی به فکر تقویت خط میانی تیمش است و آرتور از این رو احتمالا تغییر عقیده خواهد داد و همین امر سبب نزدیکی یووه به جذب او می‌شود.

این در حالیست که جمعه گذشته منابعی نزدیک به آرتور به تکذیب گزارش موندو دیپورتیوو مبنی بر جدایی این بازیکن از بارسا پرداختند و پس از آن اما گازتا دلو اسپورت روز جمعه گزارش داد یووه نزدیک است تا هافبک برزیلی را راضی نماید. همین منابع تأکید کردند که ستاره برزیلی بعد از دو فصل حضور نه چندان درخشان و برآورده‌ کردن انتظارات به دلیل مشکلات جسمی، همچنان قصد دارد به عنوان بازیکن بارسا موفق شود چیزی که آرتور در حال حاضر از آن تشکر می‌کند و برای جلوگیری از صدمات بعدی، به یک رژیم خاص و تمرینات تکمیلی رو آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала