Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام آمادگی پوچتینو برای هدایت نیوکاسل

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام آماده است تا هدایت تیم‌ نیوکاسل را به عهده بگیرد و برایش اهمیت ندارد که این تیم رده چندم جدول قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فروش باشگاه نیوکاسل انگلیس به ولیعهد عربستان در مراحل پایانی خود قرار دارد و مدیران این باشگاه از حالا برای تقویت تیم‌شان برای فصل بعد آماد‌گی می‌گیرند.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
پوچتینو و نیوکاسل نزدیک‌تر از پیش

این باشگاه قرار است در فصل بعدی شاهد تغییرات بزرگی باشد و یکی از این تغییرات واگذاری هدایت این تیم به یک سرمربی مطرح است.

سران این تیم دوست دارند تا مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام، هدایت این تیم را به عهده بگیرد و این تیم را به سمت موفقیت بکشاند.

حالا پوچتینو نیز نسبت به این شایعات علاقه نشان داده و می‌گوید به انگلیس علاقه دارد و آماده است تا هدایت تیمی که در بالای جدول قرار ندارد را به عهده بگیرد.

او به اسکای اسپورت در این مورد گفت:" من می‌خواهم به زندگی در لندن ادامه دهم، زیرا عاشق انگلیس هستم و کار در دیگر کشورها را نیز رد نمی‌کنم. من و کادر فنی تجربه خوبی از باشگاه‌هایی که هدایت کردیم، به دست آورده‌ایم و منتظر پیشنهاد هستیم و توانایی این را داریم تا انتظارات هر باشگاهی را بر آورده سازیم. برای ما اهمیت ندارد که تیم جز 6 تیم برتر باشد یا خیر، زیرا آرسنال و تاتنهام نیز در جمع 6 تیم برتر حضور ندارد".

این در حالی‌ست که پوچتینو در ماه نوامبر از هدایت تاتنهام اخراج و مورینیو جانشین این مربی آجانتینی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала