Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی به 3 شرط اینتری می‌شود

© REUTERS / Gonzalo FuentesEdinson Cavani
Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است دو تیم فوتبال اینتر و پی‌اس‌جی، ایکاردی و کاوانی مهاجمان خود را با هم معاوضه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه اینتر به جذب آزاد کاوانی وجود دارد اما برای نهایی شدن انتقال، یکی از شروط مهم نراتزوری این است که ال‌ماتادور دستمزدش را کاهش دهد.

به نقل از روزنامه گاتزتا دلا اسپورت پاری سن جرمن تصمیم گرفته فقط یکی از بین مائورو ایکاردی و ادینسون کاوانی را برای فصل بعد حفظ کند و به احتمال زیاد آن بازیکن مائوریتو خواهد بود. مذاکرات برای دائمی شدن قرارداد قرضی این مهاجم آرژانتینی ادامه دارد و پیشنهادی 60 میلیون یورویی به علاوه پاداش ها از سوی پی اس جی باعث می شود اینتر به آن پاسخ مثبت دهد. در واقع نراتزوری حاضر شده به پاری سن ژرمن برای ایکاردی تخفیف دهد و تمام 70 میلیون یورو را (رقم حق خرید) درخواست نکند.

اخباری وجود دارد که کاوانی حاضر است برای ماندن در فرانسه 40 درصد از دستمزد خود را کاهش دهد اما این مورد توسط گاتزتا تایید نشده است. همانطور که گفته شد لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن جرمن ترجیح می دهد ایکاردی را حفظ کند و به کاوانی پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نکند.

View this post on Instagram

A post shared by Edinson Cavani (@cavaniofficial21) on

اینتر به جذب مهاجم اروگوئه‌ای به صورت آزاد علاقه دارد اما اتلتیکو مادرید و به ویژه اینتر میامی (تیم دیوید بکام) نیز در رقابت حاضر هستند. برای انتقال مهاجم سابق ناپولی و پالرمو به میلانو سه شرط وجود دارد:

·         اولین شرط، خریداری شدن ایکاردی توسط پی اس جی است.

·         دومین شرط این است که کاوانی باید دستمزد خود را تا 7.5 میلیون یورو در فصل کاهش دهد. در اینتر بیشترین دستمزد را اریکسن و لوکاکو با 7.5 میلیون یورو دریافت می کنند و باشگاه ایتالیایی نمی خواهد به ال‌ماتادور دستمزدی بیشتر از این رقم بپردازد.

·         و شرط آخر نیز این است که آنتونیو کونته اطمینان حاصل کند که کاوانی قویا اینتر را می خواهد و تمایلش همچنان به بازی در بالاترین سطح است.

View this post on Instagram

A post shared by Μαυʀɸ Iϲαʀδι (@mauroicardi) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала