Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی بایرن در مورد کوتینیو

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارل-هاینتس رومنیگه رییس باشگاه بایرن، مونیخ تصمیم نهایی خودش را در مورد کوتینیو همگانی کرد و قرار نیست این بازیکن به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ، تابستان گذشته فیلیپه کوتینیو را از بارسلونا برای یک فصل و با بند خرید دائمی قرض گرفت و این بازیکن درخشش خوبی در ترکیب باواریایی‌ها نداشته است.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
بایرن به دنبال حفظ کوتینیو

آینده این بازیکن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برخی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا از بازگشت او به نیوکمپ خبر می‌دهند و مدعی اند که بایرن قصد ندارد قرارداد این بازیکن 27 ساله را دائمی کند.

کارل-هاینتس رومنیگه رییس باشگاه بایرن مونیخ نیز در گفت‌وگو با روزنامه اشپیگل این موضوع را تایید کرد و از ختم قرارداد کوتینیو خبر داد.

او گفت در این مورد :" قرارداد کوتینیو با باشگاه به پایان خواهد رسید و ما قصد نداریم آن‌را تمدید کنیم. ما برای فصل بعدی آماده می‌شویم و اگر این بازیکن نقشی در آن داشته باشد، دو باره در مورد آن فکر خواهیم کرد".

گفتنی‌ست که کوتینیو از شرایط خودش در بایرن کاملا راضی است و تلاش دارد تا هر طور شده قناعت مدیران این تیم را حاصل و در این تیم بماند.

این در حالی‌ست که این بازیکن در این فصل 32 بازی در همه رقابت ها برای بایرن انجام داده و 9 گول و 8 پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала