یک داعشی، قاتل 900 جوان عراقی

© Photo / Militant websiteیک داعشی، قاتل 900 جوان عراقی
یک داعشی، قاتل 900 جوان عراقی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزینه جانشینی سرکردگی داعش از جنایت هولناک بریدن سر 900 جوان عراقی پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالناصر قرداش گزینه اصلی جانشینی ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش که شب گذشته دستگیر شد، در گفتگو با شبکه العربیه عربستان از جنایت کشتار جمعی 900 جوان عراقی از شهر الانبار عراق پرده برداشت و آن را خیانتی از جانب یکی از سردگان این گروه خواند.

بازداشت جانشین احتمالی البغدادی توسط نیروهای عراقی - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت جانشین احتمالی البغدادی توسط نیروهای عراقی

وی در این گفتگو که بخش هایی از آن منتشر شده، در پاسخ به سوالی درباره این جنایت با اشاره به اینکه آنها پس از توبه و انتقال به سوریه کشته شدند، گفت که او و عبدالله القریشی این اقدام را نارویی از جانب ابومعتز القریشی می دانیم.
عبد الناصر القرداش در ادامه گفت: «وقتی تحت کنترل قرار گرفتند، آنها را با نارو به دستور "ابو معتز القریشی" کشتند»؛ ابو معتز القریشی «اکنون در سازمان جانشین است».
القرداش در ادامه گفت: «ابومعتز پس از این تصمیم از ورود به سوریه منع شد».
این سرکرده داعش در گفتگوی خود با العربیه افزود: فرماندهان داعش به درخواست ابوبکر بغدادی و پس از آنکه مناطق زیادی را در سال های اخیر از دست دادیم، اقدام به تجدید نظر در افکار خود کردیم.
عضو ارشد داعش در ارتباط با ابوبکر البغدادی گفت:‌ «البغدادی به قاطع بودنش مشهور است؛ از تصمیم خود باز نمی‌گشت مگر بعد از اینکه مطمئن می‌شد، صد درصد اشتباه کرده است؛ عیب‌های خود را آشکار نمی‌کرد و تلاش می‌کرد بر آنها سرپوش بگذارد».
استخبارات ملی عراق روز گذشته از بازداشت، جانشین‌های احتمالی ابوبکر البغدادی، رهبر کشته‌شده گروه تروریستی داعش خبر داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала