کمک ۱۵۰ تُن خرما به خانواده های نیازمند افغانستان

© Photo / rawpixel کمک ۱۵۰ تُن خرما به خانواده های نیازمند افغانستان
کمک ۱۵۰ تُن خرما به خانواده های نیازمند افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی تلاش های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان برای جذب همکاری های بشردوستانه به خانواده های آسیب پذیر، اینک موسسه (مرکز ملک سلمان برای کمک های بشری) کشور عربستان ۱۵۰ تُن خرما برای خانواده های نیازمند افغانستان در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ریاست امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت کابل با نشر یک خبرنامه اعلام کرده است که سند تحویل گیری این بسته کمکی روز پنجشنبه ۱ جوزا ۱۳۹۹ توسط سیدحسین عالمی بلخی، وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان و مسفر بن عبدالرحمن آل غاصب، سفیر عربستان سعودی مقیم کابل به امضا رسید.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان ضمن قدردانی از همکاری های کشور عربستان و موسسه ملک سلمان، بیان کرد که کمک های یادشده با هماهنگی ولایت کابل به آسیب پذیر ترین خانواده های که در اثر ناامنی و جنگ محلات اصلی شان ترک کرده یا از مهاجرت برگشته و نیازمند اند، توزیع خواهد شد.

در همین حال حنیفه گیرووال، معاون والی کابل نیز حین تحویل گیری این بسته کمکی، از همکاری های بشری کشور عربستان سعودی سپاسگذاری نمود.

سفیر عربستان سعودی ضمن تحویل دهی این کمک ها به وزارت امور مهاجرین، خبر داد که به زودی تفاهمنامه مساعدت مالی ۳۰ میلیون دالر برای مهاجرین را با وزارت مالیه افغانستان به امضا می رساند.

این مساعدت مالی پیش ازین در سفر وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان و کمیشنر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عربستان سعودی، توسط وی از موسسه ملک سلمان خواسته شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала