Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد با رئال مادرید توپ طلا می‌گیرد

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال بلجیم به این باور است که ادن هازارد با رئال مادرید می‌تواند توپ طلا بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، روبرتو مارتینس سرمربی تیم فوتبال بلجیم به آینده کاپیتان تیمش و عضو یک سال اخیر رئال مادرید خوش بین است.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
هازارد: می‌خواهم برای آغاز بازی‌ها آماده باشم
مارتینس در مورد آینده کاپیتان تیمش گفت:«بدون شک هازارد می تواند توپ طلا را با رئال مادرید بگیرد. ‌گاهی اوقات در تیمی جدید،‌شروع کار به سختی همراه می شود. زمان لازم است تا متوجه شوید که بازی کردن برای تیم بزرگی مثل رئال مادرید، چقدر با اهمیت است.»
سرمربی تیم فوتبال بلجیم افزود:«هازارد عادت ندارد مسابقات از دست رفته را تجربه کند. او فقط در 8 سال 18 بازی با چلسی را از دست داد است.معتقدم هواداران رئال مادرید به توانایی های بیشمارش اعتماد دارند و ادن در آینده به موفقیت‌های بیشتری خواهد رسید.»

هازارد که تا تابستان گذشته دوران درخشانی در تیم چلسی انگلیس داشت، با رویای دست یابی به مدارج بالاتر در فوتبال به رئال مادرید در ازای 100 میلیون یورو پیوست. او اما از زمان حضورش در تیم نخست شهر مادرید، اسیر چند مصدومیت شد تا جایی که نتوانست به رویاهای بزرگ فکر کند. او به خاطر روبه‌رو بودن با چالش آسیب‌دیدگی، فقط در 15 بازی به همراه تیم صاحب نام لالیگا حضور یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала