Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لغو کامل المپیک در صورت برگزار نشدن در سال آینده

© Sputnik / Zhao WenhaoПрезидент Международного олимпийского комитета Томас Бах на презентации талисманов Олимпиады и Паралимпиады 2022 в Пекине
Президент Международного олимпийского комитета Томас Бах на презентации талисманов Олимпиады и Паралимпиады 2022 в Пекине  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس کمیته بین المللی المپیک از لغو کامل المپیک توکیو در صورت برگزار نشدن در سال آینده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «BBC»، رییس کمیته بین‌المللی المپیک یا  IOC به این باور است اگر المپیک 2020 که قرار بود تابستان سال جاری میلادی به میزبانی توکیو برگزار شود در سال 2021 هم قابلیت برگزاری نداشته باشد باید به صورت کامل لغو شود.

جاپان اجازه لغو بازی‌های المپیک 2021 را داد - اسپوتنیک افغانستان
جاپان اجازه لغو بازی‌های المپیک 2021 را داد
توماس باخ، رییس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک اظهار داشت:«می‌دانم که تعویق دائم رقابت‌ها و استخدام چند هزار نفر در کمیته سازماندهی المپیک امکان‌پذیر نیست. همچنین هماهنگی میان فدراسیون‌های جهانی رشته‌های مختلف ورزشی برای هر سال امکان‌ نخواهد داشت. امیدواریم که المپیک توکیو 2020 ژوئن 2021 برگزار شوند.»
وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:«حتی ممکن است برای ورزشکاران و سایر شرکت‌کنندگان در المپیک قرنطینه را در نظر بگیریم. البته نخست‌وزیر ژاپن هم اعلام کرده است که تابستان 2021 آخرین گزینه برگزاری المپیک 2020 خواهد بود.»

این رقابت‌ها که قرار بود تابستان سال جاری میلادی به میزبانی توکیو برگزار شود به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا با تصمیم مشترک دولت ژاپن و IOC  به سال 2021 موکول شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала