داکتران روسی تجربه مبارزه با کرونا را با داکتران افغان شریک ساختند

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر داکتران روسی تجربه مبارزه با کرونا را با داکتران افغان شریک ساختند
داکتران روسی تجربه مبارزه با کرونا را با داکتران افغان شریک ساختند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولین وزارت صحت جمهوری تاتارستان روسیه در یک کنفرانس ویدیویی، تجربه شان در راستای مبارزه با کرونا ویروس را با مسوولین وزارت صحت عامه افغانستان شریک ساختند.

به گزارش اسپوتنیک، به درخواست وزارت خارجه و وزارت صحت عامه افغانستان و تلاش سفارت افغانستان در روسیه، به تاریخ ۲۰ می یک کنفرانس ویدیویی مسوولین وزارت صحت عامه افغانستان و مسوولین وزارت صحت جمهوری تاتارستان روسیه برگزار شد.

در نخستین کنفرانس ویدیویی داکتران و اپیدمیولوژیست‌های جمهوریت تاتارستان روسیه درمورد چگونگی کار مراکز صحی این جمهوریت، کنترول افرادی که وارد این جمهوریت می‌شوند، اعمار شفاخانه بیماری‌های عفونی، خریداری گسترده تجهیزات و لباس مخصوص و باریکی‌های مبارزه با کرونا ویروس را با همکاران افغانی شان شریک ساختند.

ولادیمیر ژاورونکوف، معین وزارت صحت جمهوری تاتارستان و دیانا عبدالغنیفا، درمانگر ارشد وزارت صحت این جمهوری، سخنرانان اصلی این کنفرانس بودند.

معین وزارت صحت جمهوری تاتارستان گفت: "در شرایط پاندمی، ما باید حد اکثر شفاف و باز باشیم و به طور کامل آنچه در جمهوری تاتارستان انجام می‌دهیم را نشان بدهیم. ما واقعا چیزهایی به نشان‌دادن داریم".

چنین کنفرانس میان داکتران افغانستان و روسیه برای نخستین بار برگزار شده است و قرار است در مجموع سه کنفرانس ویدیویی برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала