Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله السد به ستاره بزرگ سیتی؛ ژاوی داوید سیلوا را می خواهد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی
داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید سیلوا در منچسترسیتی ماندنی نیست و شاید راهی قطر شود تا زیر نظر ژاوی بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز پیش خبر رسید داوید سیلوا کاپیتان منچسترسیتی ممکن است تصمیم بگیرد به دلیل اینکه مسابقات تعطیل است و بحران کرونا وجود دارد، یک سال دیگر هم در انگلیس بماند. با این حال سیلوا ضمن تکذیب این خبر گفت:«10 سال حضور در منچسترسیتی باعث شده هرکاری که می‌خواستم را انجام دهم. دوران من اینجا به پایان رسیده و باشگاه به‌دلیل سال‌هایی که اینجا زندگی کرده‌ام تا ابد در قلبم خواهد بود.»

داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان سیتی از تمدید قرارداد کوتاه مدت با سیلوا

حالا خبری از رسانه‌های عربی رسیده که ژاوی تمایل دارد هم‌تیمی سابقش در تیم ملی اسپانیا را در السد کنار خودش داشته باشد. گفته می‌شود ژاوی نام سیلوا و اوزیل را در لیست خریدش قرار داده است. قرارداد داوید سیلوا با منچسترسیتی در تابستان جاری به پایان می‌رسد و این بازیکن که ارزش 12 میلیون یورویی را در ترانسفر مارکت به خود اختصاص داده، می‌تواند به راحتی مقصد مورد نظرش را انتخاب کند.

 روز گذشته نیز یک خبرنگار عربستانی خبر داد که باشگاه السد به دنبال خرید مسعود اوزیل است. اوزیل 31 ساله که در تیم آرسنال توپ می‌زند، حقوق ماهیانه چیزی حدود یک میلیون و پنجصد هزار یورو را از توپچی ها می‌گیرد و طبیعتا برای حضور در یک تیم غرب آسیایی دستمزد بسیار بیشتری را طلب خواهد کرد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала