کلوپ ویدیو

برگشت به خانواده پس از 32 سال/ داستان مردی که در کودکی ربوده شد+ ویدئو

© AP Photo / Ng Han Guan برگشت به خانواده پس از 32 سال/ داستان مردی که در کودکی ربوده شد+ ویدئو
 برگشت به خانواده پس از 32 سال/ داستان مردی که در کودکی ربوده شد+  ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد چینی که در دو سالگی در مسیر برگشت از کودکستان به خانه ربوده یا گم شده بود، پس از 32سال خانواده‌اش را پیدا کرد و نزد پدر و مادر خود بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Guardian، مائو یین پسری از یکی از شهر های چین در سال 1988 هنگامی که فقط دونیمه ساله بود و به همراه پدرش از کودکستان در شهر شی‌آن به خانه بازمی‌گشت در مسیر راه گم شد و دیگر هرگز پیدا نشد.

این پسر که حالا مرد جوانی است پس از حدود سه دهه در شهر زادگاهش شی‌آن در غرب چین توانست بار دیگر مادر و پدرش را در آغوش بگیرد.

خانم لی جینگ‌ژی، مادر مائو پس از ناپدبد شدن فرزندش کار خود را رها و همه توان و وقت خود را صرف یافتن او کرد. خانم لی در این 30 سال بیش از صد هزار اعلامیه گم شدن پسرش را به سراسر چین رساند و در ده‌ها برنامه تلویزیونی حضور یافت. این تلاش‌ها البته بی‌نتیجه هم نبود و باعث شد 29 خانواده دیگر به فرزندان گمشده‌شان برسند.

با این حال، جستجوی خانم لی برای یافتن ردی از مائو سرانجام در روزهای پایانی ماه آپریل به نتیجه رسید. پلیس چین خبردار شد حدود 30 سال پیش پسری از شی‌آن به یک خانواده فروخته شده و آزمایش دی‌ان‌ای هم هویت مائو را تایید کرد. خانم لی در گفتگو با شینهوا از همه آنها که در پیدا شدن پسرش کمک کرده بودند، تشکر کرد.

کودک‌ربایی حادثه‌ای شایع در جامعه چین است و هر سال هزاران کودک از خانه و والدین خود دور می‌افتند. فقط در سال گذشته پلیس توانست 6300 کودک ربوده‌شده را با آزمایش دی‌ان‌ای به خانواده‌هاشان بازگرداند. بسیاری از کودکان به خانواده‌های بدون کودک در داخل چین یا والدین خارجی فروخته می‌شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала