Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به این شرط بارسا صاحب چهار شگفت‌انگیز می‌شود

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی آرجنتین معتقد است که اگر بارسلونا تعدادی از بازیکنان خود را قربانی کند، دیدن «لیونل مسی»، «لوئیز سوآرز»، «آنتوان گریزمان» و «لائوتارو مارتینز» در کنار یکدیگر محتمل است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرجنتین در شبکه رادیویی کادنا سِر در خصوص شاگردانش در تیم ملی آرژانتین حرف زد.

بازیکن اسبق دیپورتیوو لاکرونیا، تیمی که اسکالونی دقیقا ۲۰ سال پیش با آن لالیگا را فتح کرد، بدون تعلل شروع به تمجید از آلبی سلسته تحت هدایتش پرداخت.

اسکالونی گفت: "مسی بهترین بازیکن تاریخ است. وقتی که او بازنشسته شود، از اینکه دیگر بازی او را نمی‌بینیم، افسوس خواهیم خورد."

وی در خصوص احتمال انتقال مارتینز به نیوکمپ نیز گفت: "لائوتارو بیشتر به سوارز شباهت دارد و همه باشگاه‌ها خواهان او هستند. در مورد تیم ملی آرژانتین، هرچقدر او و مسی بیشتر در کنار هم بازی کنند، بهتر است."

سرمربی آلبی سلسته افزود: "اگر بارسلونا بازیکنان دیگر را قربانی کند، احتمال بازی مسی، سوارز، گریزمان و مارتینز در کنار هم وجود دارد. اما آیا درآوردن لوتارو از چنگ اینتر به همین راحتی است؟ نزاتزوری باشگاه بزرگی است و رییس قدرتمندی دارد."

View this post on Instagram

A post shared by Lionel Sebastián Scaloni (@scalonioficial) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала