Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مثلث رویایی رئال مادرید در 2021؛ هالند و امباپه در کنار هازارد! + عکس

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند برنامه‌ریزی دارند تا مثلث رویایی رو در برنابئو بسازند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، باشگاه رئال مادرید با توجه به بحران کرونا به نظر می رسد که ساخت مثلثی جدید را به سال 2021 موکول کرده است. مثلث MHH می تواند خط حمله جدید رئال مادرید با حضور امباپه، هالند و هازارد باشد.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
کاپلو: هالند بازیکن ایده‌آلی برای لیورپول است

مثلثی که هم گلزنی را تضمین می کند، هم سرعت، هم تکنیک و هم حرکات انفجاری که یک نمایش بی نظیر را ارائه خواهند داد. چنین خط حمله ای می تواند هر تیمی را ویران و نابود کند. از سویی روی نیمکت هم می توان روی ستارگان آینده دار نظیر وینیسیوس و رودریگو و همچنین ستارگان باتجربه تر نظیر بنزما و آسنسیو حساب کرد.

بر اساس این گزارش، زین‌الدین زیدان و مدیریت رئال مصمم هستند با خرید دو ستاره بزرگ، یکی از ترسناک‌ترین خط حمله‌های دنیا را بسازند. بر این اساس، در باشگاه رئال انتظار می‌رود که ارلینگ هالند ستاره جوان دورتموند و کیلیان امباپه ستاره بزرگ پاری‌سن‌جرمن تابستان سال آینده راهی برنابئو شوند.

هالند مهاجم نروژ با سرعتی بی نظیر خودش را به فوتبال اروپا ثابت کرده و درخشش بی نظیری داشته است. فقط در دوازده بازی در دورتموند سیزده گل زده و به رکورد 41 گل در این فصل رسیده که می تواند تا پایان فصل آمارش را بهبود بخشد که به عنوان مهاجمی که هنوز به 20 سالگی نرسیده آمار بی نظیری دارد.

کیلیان امباپه اصلی ترین بخت بردن توپ طلا بعد از رونالدو و مسی است که امیدوار است در سال 2021 بالاخره بتواند از زندان طلایی پاری‌سن‌جرمن خارج شود و به برنابئو بیاید و در نهایت ادن هازارد هافبک بلجیمی قرار دارد که در فصل اولش در رئال به علت مصدومیت هایش درخشان نبود اما امید زیادی به فصل دومش دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала