Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مایک تایسون آماده مسابقه با بریگز است

© AFP 2023 / Jeff Haynes مایک تایسن بوکسر قهرمان جهان
مایک تایسن بوکسر قهرمان جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تایسون 53 ساله برای اولین بار بعد از سال 2006 به مسابقه با رقیب خود شانون بریگز بوکسر امریکایی موافقت کرد.

اسپوتنیک به نقل ازSportbox.ru شانون بریگز بوکسر امریکایی اظهار داشت که او به مسابقه با مایک تایسون قهرمان سابق جنجالی سنگین وزن آماده هست.

US Former heavyweight boxing champion Mike Tyson. - اسپوتنیک افغانستان
حریف مایک تایسون در رینگ مشخص شد

بریگز 48 ساله در این ارتباط گفت: "من فقط با مایك صحبت كردم. همه چیز تصویب شده است. من و مایك - ما قصد داریم این مسابقه را انجام دهیم. همه اسناد های ضروری رسمی است، شما خواهید دید كه چگونه این اتفاق می افتد و ما قصد دارم دستکش بپوشیم ، ما در میدان جنگ خواهیم كرد و میگذاریم که به مشت های خود اجازه می دهیم که با هم صحبت کند".

پیش از این، تایسون 53 ساله گفته بود که وضع بدن او به شکل باورنکردنی قرار دارد و می خواهد چندین مسابقه کوتاه  را برای اهداف خیرخواهانه انجام دهد. اواندر هولفیلد که دو پیروزی تمام وقت به دست آورد ، نیز تمایل دارد با تایسون داخل قفس بوکس شود.

مایک تایسون قهرمان مشهور جهان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تایسون بار دیگر داخل میدان بکس می شود

در جریان چندین سال، تایسون طبق واریانت های کمربندهای قهرمانی WBA ، WBC و IBF  را در اختیار داشت. در سال 1986، او جوانترین قهرمان جهان شناخته شد و در دور دوم ، Trevor Berbick  را شکست داد. در رینگ حرفه ای امریکایی 50 پیروزی (44 بار نکوت) به دست آورد ، شش شکست را متحمل و یک مسابقه باطل و یکی مساوی دارد. تایسون آخرین نبرد خود را در سال 2005 گذراند. در سال 2006 ، یک مسابقه نمایشی را با کوری ساندرز برگزار کرد.

بریگز صاحب کمربند قهرمانی WBO در سال 2006-2007 ، در حرفه خود 60 برد (53 بار نکوت داده) ، شش باخت و یک مساوی، یک مسابقه نامعتبر بود. آخرین باری Briggs در سال 2016 وارد رینگ حرفه ای شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала