Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فروش کفش‌های «مایکل جردن» با قیمت باورنکردنی + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر مایکل جردن
مایکل جردن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کفش‌های ستاره بسکتبال NBA در حراجی بیش از 500 هزار دالر به فروش رفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «سی‌بی‌اس»، کفش‌های قدیمی اسطوره فراموش نشدنی بسکتبال جهان در یک حراج به فروش رسید و رکورد قیمت کفش بسکتبال را شکست. این کفش‌ها امضای جردن را دارد که او در سال 1985 پوشیده بود.

Игроки Джоэл Боломбой и Тимоти Абромайтис в матче регулярного чемпионата Евролиги между ПБК ЦСКА и БК Зенит  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کفش های اسطوره بسکتبال جهان به حراج گذاشته شد

این انتظار وجود داشت کفش‌ها 100 تا 150 هزار دالر به فروش برسد. کفش سفید، مشکی و سرخ که توسط جردن به امضا رسیده، لباس‌های او را در تیم شیکاگو بولز نشان می‌دهد. در این حراج سه پیشنهاد دهنده حضور داشتند که در پایان قیمت نهایی بسیار بالاتر از قیمت تخمین زده شده بود و این کفش با قیمت 560هزار دالر به فروش رسید.

این حراج مصادف شده است با پخش سریال زندگی مایکل جردن و حضورش در تیم شیکاگو بولز که این روزها مورد توجه علاقه‌مندان به بسکتبال و این ستاره قرار گرفته است.

برام واچر مدیر توسعه تجارت حراجی Sotheby’s در این باره اظهار داشت:«ما تا لحظه بسته شدن پنجره حراجی قیمت‌های چشمگیری داشتیم. این همراه با مناقصه‌های قوی بین‌المللی از 6 کشور در 4 قاره، نه تنها جذابیت باورنکردنی مایکل جردن را نشان می دهد بلکه نشان می‌دهد جمع آوری کفش ورزشی یک بازار جهانی بوده و رو به رشد است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала