کلوپ ویدیو

اعتراض اسپانیایی ها در واکنش به تمدید قرنطینه + ویدئو

© AP Photo / Andres Kudackiاعتراض اسپانیایی ها در واکنش به تمدید قرنطینه در این کشور
اعتراض اسپانیایی ها در واکنش به تمدید قرنطینه در این کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم اسپانیا با نواختن به ظروف به جاده ها برآمدند و مخالفت شان‌را علیه تمدید قرنطینه دراین کشور ابراز نموده اند.

   به گزارش اسپوتنیک، ساکنان مادرید در اسپانیا اعتراضات گسترده ای را علیه دولت سوسیالیستی پدرو سانچز، نخست وزیر این‌کشور مبنی بر رفع سریع قرنطینه براه انداخته اند.

خاطرنشان می شود که تنها چند صد نفر به خیابان نونزدو بالبوا برآمده اند نوار های ویدیویی که در سایت های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد که مردم دیگ های را در دست گرفته با ملاقه و قاشق روی آنها می کوبند. بسیاری از معترضین پرچم های اسپانیا را برتن کرده اند.

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا روز شنبه اعلام کرد: دولت قصد دارد وضعیت فوق العاده را یک بار دیگر تا اواخر ماه جون تمدید کند.

بر اساس این گزارش، تصمیم دولت اسپانیا برای تمدید وضعیت فوق العاده با هدف مقابله با ویروس کرونا در شرایطی است که اعتراضات ضد دولتی در سراسر این کشور برپا شده است.

 نخست وزیر اسپانیا در یک کنفرانس خبری تاکید کرد: مسیری را که انتخاب کرده‌ایم تنها گزینه ممکن بوده است. از پارلمان خواهم خواست تا وضعیت فوق العاده را به مدت یک ماه دیگر تا پایان ژوئن تمدید کند.

تلفات ناشی از ویروس کرونا در اسپانیا تا روز کنون با 102 نفر افزایش به بیش از 27563 نفر رسیده است. این پایین ترین تلفات ویروس کرونا در اسپانیا از 18 مارچ به شمار می‌رود.

تعداد مبتلایان به این ویروس نیز به بیش از 230698 نفر رسیده است. این در حالی است که تظاهرات اعتراض آمیز در سراسر اسپانیا علیه نحوه مدیریت بحران کرونا توسط دولت و مشکلات شدید اقتصادی این کشور از روز شنبه برگزار شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала