Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مثل کرونا، هالند هم واکسین ندارد + عکس

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از درخشش ستاره نارویایی بوروسیا دورتموند نشریات اسپانیایی به تمجید از هدف باشگاه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته پس از 64 روز فوتبال دوباره آغاز شد و بوندس لیگا رسما کلید شروع دوباره فوتبال را زد.

در مهمترین بازی روز گذشته، دورتموند مقابل شالکه در دربی روهر به برتری پرگل 4 بر صفر رسید. ارلینگ هالند، ستاره فوق العاده این فصل فوتبال اروپا دوباره گلزنی کرد تا به تیتر اصلی رسانه های اروپا بدل شود.

رئال مادرید خواهان ارلینگ هالند برای تقویت خط تهاجمی خود است و همین باعث شده تا رسانه های اصلی اسپانیا از درخشش ستاره نارویایی بنویسند.

جلد اصلی روزنامه های مارکا و آ.اس در روز یکشنبه (28 ثور) به درخشش هالند و دورتموند در روز بازگشت فوتبال اختصاص یافت.

آ.اس از تیتر «واکسینی برای هالند نیست» استفاده کرده است. تیتری که هم به مرگبار بودن سلاح دورتموندی ها اشاره دارد و هم به فضای ویروس کرونا که هنوز واکسنی برای این بیماری کشف نشده است طعنه می زند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

مارکا نیز با تیتر «قهرمان های سکوت» به درخشش زردپوشان در ورزشگاه خالی پرداخت. به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تماشاگران حضور ندارند و همه چیز با رعایت فاصله بهداشتی برگزار می شود. عکس مارکا نیز به خوشحالی هالند و بازیکنان دورتموند که دور از هم ایستاده اند پرداخته است.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

از طرف دیگر الموندو دپورتیوو از شیوه جدید برگزاری فوتبال نوشت. این رسانه از «فوتبال جدید» به عنوان تیتر اصلی خود استفاده کرد و از فاصله گذاری ها و نحوه جالب مصاحبه ها، خوشحالی پس از گل، جایگاه نیمکت ها و خیلی چیزهای دیگر که در بازی های شب گذشته عیان شده بود نوشت.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

امشب نیز در ادامه بوندس لیگای آلمان بایرن مونیخ به مصاف یونیون برلین خواهد رفت. تنها لیگ آلمان است که در لیگ های معتبر اروپا آغاز به کار کرده و باید دید بقیه لیگ ها چه زمانی بازی ها را دوباره آغاز خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала