شمار مبتلایان کرونا در روسیه به 281 هزار و 752 نفر رسید

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر شمار مبتلایان کرونا در روسیه به 281 هزار و 752 نفر رسید
شمار مبتلایان کرونا در روسیه به 281 هزار و 752 نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه در طول یک شبانه روز بیش از 9 هزار و 700 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع کووید –19 در روسیه اعلام کرده است طی یک روز گذشته در این کشور به تعداد 9 هزار و 709 نفر دیگر مبتلا به ویروس همه‌گیر کرونا شدند که تعداد کل مبتلایان در این 281 هزار و 752 نفر رسیده است و از آن جمله بیش از 67 هزار نفر صحت‌یاب شده اند.

این ستاد عملیاتی می‌گودید که بیشترین مبتلایان در مسکو، حومه مسکو، سن پترزبورگ، نیژنی نوگورود و سوردلوفسک قرار دارند.

روز گذشته 9 هزار و 200 نفر به ویروس کرونا در روسیه مبتلا شده بودند. از آغاز شیوع کرونا در روسیه تاکنون 2 هزار و 631 نفر بر اثر این بیماری همه‌گیر جان باخته اند.

براساس معلومات دانشگاه جانز هاپکینز، ویروس کرونا در 188 کشور جهان سرایت کرده است. امریکا از لحاظ تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در رده اول جهان قرار دارد و از ابتدای این هفته روسیه نیز در رده دوم از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا قرار گرفته است. کشورهایی که بیشترین مبتلایان را دارند شامل بریتانیا، برازیل، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، ایران و هند است.

در 11 ماه مارچ، سازمان جهانی صحت ویروس کرونا را به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان اعلام کرد. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 4.4 میلیون نفر در سراسر جهان به کووید-19 مبتلا و کرونا جان بیش از 302 هزار نفر گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала