Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با اخراج فنخال حالم گرفته شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رونی
رونی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وین رونی کاپیتان پیشین منچستریونایتد به انتقاد از اخراج زود هنگام سرمربی پیشین این تیم پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، وین رونی از تصمیم مدیران منچستریونایتد برای برکناری لوئیس فن خال در سال 2016 شوکه شد و به نظر او ماندن این مربی هلندی روی نیمکت شیاطین سرخ بهره وری بیشتری داشت.

به نقل از روزنامه میرر، فن خال در آن سال پس از دو سال حضور در اولدترافورد و ساعاتی پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس از سمت خود برکنار شد تا جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد. رونی در این باره گفته است:

"اخراج لوئیس باعث شد حالم گرفته شود. کار کردن با او برای من خیلی لذتبخش بود. باید او را برای فصل سوم هم نگه می داشتیم. در آن صورت خیلی قوی تر بودیم. به نظرم اوضاع در حال بهتر شدن بود و بازیکنان متوجه افق دید او شده بودند. من در آن دو سال بیش از دوران کار کردن تحت نظر هر مربی دیگری چیزهای زیادی یاد گرفتم. به همین خاطر تا ابد قدردان لوئیس خواهم بود. نه فقط به خاطر دادن بازوبند کاپیتانی به من، بلکه به خاطر اعتماد و باوری که به من داشت. به هر حال ما بهترین تیم لیگ را نداشتیم و نمی توانستیم با مصدومیت 12 نفر از بازیکنان کنار بیاییم. بهترین ترکیب ما برای بازی کردن در جمع چهار تیم برتر لیگ به اندازه کافی خوب بود اما با آغاز مصدومیت ها به دردسر افتادیم چون ترکیب تیم به اندازه سال های قبل کیفیت نداشت. آن زمان برای من خوب بود چون تصمیم گرفتم می خواهم یک سرمربی باشم. از آن جنبه، کار کردن با لوئیس خیلی با ارزش بود چون می توانستم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. نمی توانستم دنبال الگوی بهتری باشم. "

View this post on Instagram

A post shared by Louis Van Gaal (@vangaal_official) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала