Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه به یک شرط تمدید می‌کند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé
Kylian Mbappé - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه خواستار درج بند آزادی معقول در قرارداد جدید با PSG است.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه قرارداد جدید با PSG را امضا خواهد کرد اما او که مورد توجه رئال‌مادرید و لیورپول می‌باشد می‌خواهد در این قرارداد بند آزادای معقول وجود داشته باشد.

براساس گزارش‌ها امباپه حالا هر فکری برای انتقال تابستانی از پاری سن ژرمن را در ذهن‌اش می پروراند.

رئال مادرید علاقه زیادی به این بازیکن 21 ساله دارد در حالی که در هفته‌های اخیر پیشرفت‌هایی در انتقال احتمالی به لیورپول نیز وجود داشته است.

گزارش‌ها در فرانسه حاکی‌ست كه امباپه پس از تماس یورگن كلوپ با پدرش برای گفتگو در مورد انتقال احتمالی "بسیار پراکنده" شده است.

روابط امباپه با PSG طی چند ماه گذشته دچار تشنج شده بود و یک حرکت تابستانی مطرح شد.

با این حال به دلیل تأثیر مالی که شیوع کروناویروس در باشگاه‌ها از جمله رئال مادرید و لیورپول گذاشته اکنون گفته می‌شود که امباپه راضی شده یکسال دیگر در پاریس بماند.

آ اس ادعا می‌کند که امباپه قراردادش در تابستان سال 2022 منقضی می‌شود و حالا مذاکرات با امباپه در جریان است که به اساس آن این بازیکن هفته 600 هزار پوند دریافت خواهد کرد اما درج بند آزادی معقول می‌تواند یک نکته مهم در مذاکرات باشد و رئال مادرید نیز راضی است تا برای او یک سال دیگر انتظار بکشد.

این بازیکن قبل از آنکه فوتبال در ماه مارچ متوقف شود توانست طی 33 بازی در این فصل 30 گل به ثمر رساند و در نهایت لقب بهترین گلزن لیگ 1 شناخته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала