پوتین شرط ایجاد جنگ افزارهای بی نظیر در جهان را فاش کرد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین شرط ایجاد جنگ افزارهای بی نظیر در جهان را فاش کرد
پوتین شرط ایجاد جنگ افزارهای بی نظیر در جهان را فاش کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه به تشریح نقش دانشمندان در ساخت جنگ افزارهای بی نظیر پرداخت.
روسیه در تلاش ساخت نسخه ای زمینی راکت خنجر  - اسپوتنیک افغانستان
روسیه در تلاش ساخت نسخه ای زمینی راکت خنجر

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره ساخت جنگ افزارهای جدید در جهان اظهار داشت: دانش توسعه یافته پیش شرط ایجاد جنگ افزارهای پیشرفته است، که در حال حاضر هیچ کشوری در جهان (به غیر از روسیه)  آن را دارا نیست.

در ویدیوی که پاول زاروبین خبرنگار «راسیا 1» از رئیس جمهور روسیه منتشر کرده است. ولادیمیر پوتین می‌افزاید: چگونه ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم اگر دانش بنیادی، دانشکده‌های علمی یا پرسنل مهندسی وجود نداشتند؟ این موضوع کاملاً غیرممکن بود. اما ما این کار را انجام دادیم.

یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین در پاییز سال 2019 گفت، که روسیه حتی پس از ایجاد یک جنگ افزار مافوق صوت منحصر به فرد به توسعه جنگ افزارهای پیشرفته ادامه می دهد. علاوه بر این، به گفته رهبر روسیه، وظیفه جدیدترین سیستم های تسلیحاتی روسیه تنها تضمین امنیت در مواجهه با تهدیدهای رو به رشد است.

رهبر روسیه در مارچ 2018، طی پیامی به مجمع فدرال آخرین جنگ افزارهای این کشور را معرفی کرد. او در این پیامش به معرفی سیستم راکتی راهبرد اسمارت، راکت کروز نامحدود، زیردریایی بدون سرنشین و سیستم راکتی هواپیمایی خنجر پرداخته بود.

View this post on Instagram

A post shared by Павел Зарубин (@zarubinreporter) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала