طرح جالب بازگشایی رستوران‌ در زمان شیوع کروناویروس

© Fotolia / Maksim Shebekoطرح جالب بازگشایی رستوران‌ در زمان شیوع کروناویروس
طرح جالب بازگشایی رستوران‌ در زمان شیوع کروناویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سویدن آنها راهی را برای بازگشایی رستوران ها در زمان شیوع ویروس کرونا پیدا کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، نهاد "Bord for En"  طرح را زیر نام "میز کوچک برای نفر" که واقعاً فقط برای یک مهمان طراحی شده است، همگانی می‌سازد.

این میز کوچک در یک علفزار در فاصله 50 متری از آشپزخانه واقع شده است. در این مکان غذاخوری هیچ گارسونی وجود ندارد، فقط یک سبد غذا همرای با نوشیدنی با استفاده از لیفت کوچک تحویل داده می شود.

آشپزی برای مهمانان توسط سرآشپز راسموس پرسسون با همسر او لیندا کارلسون انجام می شود، آنها فقط روزانه یک مهمان را می‌پذیرند و یک وعده غذایی سه دوره ای را به او ارائه می دهند.

در همین حال، متخصصان آشپزی تغییرات روزانه را در این منو انجام می دهند، در حال حاضر این منو شامل، کباب، خامه ترش، جلبک دریایی، پوره هویج زرد با زنجبیل، روغن فندق است.

خاطر نشان شده است که مهمانان می توانند، تصمیم بگیرند که چی مبلغی را به مالکان بپردازند، پس از هر مشتری، این میز کوچک برای شش ساعت خالی باقی می ماند و ضد عفونی می شود. تمام وسایل دو بار شسته و پردازش می شوند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت که پس از دیدار با والدین هنگام تصمیم گیری برای تهیه شام برای آنها در خارج از خانه به این انگیزه دست یافته است.

در حال حاضر رستوران سولو بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است و این یک میز برای هر روز تا پایان ماه مه رزرو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала