Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به حضور پیانیچ در بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به احتمال حضور پیانیچ در بارسلونا واکنش نشان داده است و اعلام کرده که این بازیکن طرفدار رئال است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت»، سایت دیفنسا سنترال اسپانیا نوشت که کریستیانو رونالدو بعد از آنکه فهمیده بارسلونا به دنبال جذب پیانیچ است واکنش نشان داده و به دوستانش گفته است: پیانیچ بیشتر از هر بازیکنی مادریدی است. این سایت اسپانیایی نوشت که پیانیچ علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و بارها چنین چیزی را نشان داده است.

پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
این بازیکنان قربانی حضور پیانیچ در بارسا می‌شوند

میرالم پیانیچ گزینه مورد نظر بارسلونا برای تقویت خط میانی است و حتی خبرهایی درباره معاوضه این بازیکن با پیانیچ و ویدال به گوش می رسد. این بازیکن پیش از این زمانی که با پیراهن رم و لیون به میدان رفت اعتراف کرده بود که دوست دارد بازی در رئال را تجربه کند. سایت دیفنسا سنترال نوشت که باتوجه به علاقه پیانیچ به رئال مادرید پیوستن او به بارسلونا تنها به خاطر پول خواهد.

دو روز پیش بود که توتواسپورت رسانه نزدیک به باشگاه یوونتوس، خبر از توافق اولیه میرالم پیانیچ با باشگاه بارسلونا داد. در اسپانیا نیز این خبر تایید شد اما مشکل اصلی اینجاست که بارسا قصد ندارد 50 میلیون یورو مورد تقاضای یوونتوس را پرداخت کند و بیشتر به معاوضه بازیکن فکر می کند.

پیانیچ از فصل 17-2016 برای یووه بازی می کند و در این مدت در 75 درصد بازی های تیمش حضور داشته است. 167 بازی از 199 بازی ممکن که در 149 تایش به صورت ثابت به میدان رفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала