Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معاوضه دو ایچ توسط بارسا و یووه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از عدم رضایت آرتور ملو با انتقال به یوونتوس، حالا به‌نظر می‌رسد که راکیتیچ با پیانیچ مبادله خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از توافق شخصی میرالیم پیانیچ با این تیم داده اند و حالا تنها توافق با یوونتوس مانع نهایی شدن این انتقال است.

 یوونتوس نیز مشکلی با جدایی میرالیم پیانیچ نداشته، اما در ازای او خواهان حضور آرتور ملو در تورین است. اما این هافبک برازیلی علاقه ای به جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع ممکن است مشکلاتی بر سر راه قطعی شدن این انتقال به وجود آورد. اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد دو گزینه دیگر از بارسلونا ممکن است در این معامله حضور یابند.

 نام آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ، دو هافبک باتجربه بارسلونا در لیست فروش این تیم قرار دارد و یوونتوس نیز بی میل به خرید یکی از آنها در ازای جدایی میرالیم پیانیچ نیست. البته اخبار حاکی از توافق ویدال با آنتونیو کونته برای انتقال به اینتر بوده و همین موضوع احتمال حضور راکیتیچ در تورین را بیشتر می کند. اما به هر حال به نظر می رسد این دو باشگاه مدعی فاصله چندانی تا توافق برای معاوضه بازیکن در تابستان ندارند.

در همین حال کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورتس، جیانلوکا دی‌مارتزیو گفته در صورت عدم توافق یووه با بارسا چلسی و پی‌‌اس‌جی گزینه‌های دیگر راه‌راه پوشان تورین خواهند بود زیرا پیانیچ در تفکرات مائوریسیو ساری جایی ندارد و احتمالا در چلسی با جورجینیو و در پاریس با لیوناردو پاردس معاوضه خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала