Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو بی‌نقص و مسی دوست‌داشتنی است

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی باشگاه لیورپول بار دیگر بر عقیده خود مبنی بر برتری «لیونل مسی» در مقایسه با «کریستیانو رونالدو» تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، «یورگن کلوپ» در گفت‌وگو با کانال یوتیوب «فری‌کیکرز»، گفت: "از نظر من مسی بهترین است اما نمی‌توانم بیش از آنچه پیش از این در تمجید از رونالدو گفتم، وی را تحسین کنم. توضیح این حرف این است: ما برابر هر دوی آنها بازی کرده‌ایم و دفاع کردن برابر هر دوی آنها تقریبا غیرممکن است".

وی ادامه داد: "اما مسی (برای یک فوتبالیست تقریبا بی‌نقص) به طور مادرزاد از لحاظ فیزیکی سطح بسیار پایین‌تری دارد. اگر بخواهیم تصویری از یک فوتبالیست بی‌نقص بکشیم، از لحاظ قامت همتراز رونالدو خواهد بود؛ بازیکنی که می‌تواند به اندازه پرش‌های رونالدو بپرد یا به سرعت او بدود.

کلوپ افزود: علاوه بر این، باید رویکرد و نگرش کلی رونالدو را هم به ویژگی‌های فیزیکی این بازیکن فرضی اضافه کنیم؛ نگرش رونالدو بی‌نقص و حرفه‌ای است و بهتر از این نمی‌توان متصور شد.

سرمربی سرخ‌های آنفیلد در ادامه تاکید کرد: "و در سوی دیگر مسی کوچک را داریم که باعث می‌شود همه کارها تا این اندازه آسان به نظر برسد و از این رو، به عنوان یک بازیکن در داخل زمین او را کمی بیشتر دوست دارم اما کریستیانو هم بازیکنی کاملا شگفت انگیز است. انتخاب کردن کار واقعا سختی است اما وجه مشترکی که هر دو دارند این است که هم رونالدو و هم مسی موفق شده‌اند، زمان زیادی رد پای خود را برجای بگذارند. بازیکنان جوان دیگری هم هستند که قابلیت‌های مشابهی دارند اما انجام چنین کاری در چنین بازه زمانی آنان را شگفت انگیزتر می‌کند."

View this post on Instagram

A post shared by MESSI vs RONALDO (@messi___vs__ronaldo) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала