واکنش عبدالله به حمله های کابل و ننگرهار: تروریستان اوج بی رحمی و بزدلی شان را به نمایش گذاشتند

© @Dr.AbdullahAbdullah - FBعبدالله درباره حمله تروریستی امروز کابل و ننگرهار: تروریستان اوج بی رحمی و بزدلی شان را به نمایش گذاشتند
عبدالله درباره حمله تروریستی امروز کابل و ننگرهار: تروریستان اوج بی رحمی و بزدلی شان را به نمایش گذاشتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجراییه پیشین افغانستان حمله تروریستی امروز کابل و ننگرهار را محکوم و آن را اوج بی رحمی، قساوت و بزدلی تروریستان خواند.
حمله مهاجمین مسلح  بر یک مرکز صحی در غرب کابل - اسپوتنیک افغانستان
حمله مهاجمین مسلح بر یک مرکز صحی در غرب کابل

به گزارش اسپوتنیک، داکتر عبدالله عبدالله رئیس پیشین اجراییه افغانستان در فیسبوکش نوشت: تروریستان وحشی با حمله مسلحانه بالای زایشگاهی در کابل و مراسم جنازه‌ در ولایت ننگرهار، اوج بی‌رحمی، قساوت و بزدلی‌شان را به نمایش گذاشتند.

در ادامه او نوشته است، که حمله به مکان های عامه، جنایت جنگی و مغایر تمام ارزش‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی است. در شرایطی ‌که مردم با بحران کم ‌سابقۀ صحی، فقر و گرسنگی دست ‌و پنجه نرم می‌کنند، تروریستان کوردل بدون در نظر داشت حرمت ماه مبارک رمضان اعمال وحشیانه شانرا را افزایش داده اند.

او در پایان پیامش نوشته است، که به قربانیان این حوداث بهشت برین از بارگاه ایزد متعال استدعا و باخانواده‌ها و بازماندگان‌شان همدردی و غم‌شریکی داریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала