Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای گل پرتگال در رادار منچستریونایتد + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بنفیکا
بنفیکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود به دنبال به خدمت گرفتن آقای گل لیگ پرتگال است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، منچستریونایتد برای فصل بعد می‌خواهند خط آتش قوی داشته باشند. آنها برای افزایش توان هجومی و گلزنی تاکنون چند گزینه را در لیگ های مختلف در نظر گرفته اند. شیاطین سرخ علاقه زیادی به مهاجم بنفیکا یعنی کارلوس وینیسیوس دارد که در این فصل با عملکرد خوب خود باعث شده است تا تیم های زیادی خواهان او باشند.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
منچستریونایتد مقصد احتمالی ستاره گلزن پی‌اس‌جی

درخشش این بازیکن باعث شده است تا قیمت او به 100 میلیون یورو برسد و باید دید یونایتد حاضر است چنین رقمی را به تیم بازیکن ساز بنفیکا پرداخت کند یا خیر. این بازیکن 25 ساله برازیلی در این فصل 36 بازی را در همه مسابقات انجام داد ، 20 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد.

 شیاطین سرخ امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر برای فصل بعد است. این تیم بیش از یک میلیارد پوند از زمان رفتن فرگوسن خرج بازیکن کرده است و هیچ تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نشده است. هواداران این تیم 7 سال است که قهرمانی یونایتد را در لیگ برتر ندیدند و باید دید سولسشایر می تواند یونایتد را سال آینده به قهرمانی در لیگ برساند یا خیر.

منچستریونایتد  پس از 29 هفته با  45 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. منچستریونایتد امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است تا بعد از لیگ اروپا در فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала