Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف مشترک رئال و بارسا؛ کاهش 30 درصدی دسمتزدها در فصل بعد

© REUTERS / Juan MedinaИгроки "Реал Мадрид" в матче с "Барселоной"
Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش روزنامه اسپانیایی آ اس، هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید قصد دارند پیش از فصل 20-20-21 لالیگا، دستمزد بازیکنان تیم اول خود را 30 درصد کاهش دهند.

 

به گزارش اسپوتنیک، شیوع کرونا و تعطیلی رقابت ها و از همه مهمتر بدون تماشاگر برگزار شدن رقابت ها خسارت های مالی فراراوانی به تیم های باشگاهی فوتبال در سراسر جهان وارد کرده است، اما به نظر میرسد کاهش حقوق بازیکنان میتواند به کاهش این آسیب ها کمک کند.

بارسلونا امیدوار است با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اش، حدود 230 میلیون یورو پس انداز کند. این در حالیست که بازیکنان بارسا به صورت داوطلب کاهش 30 درصدی دستمزدها در ماه مارچ را پذیرفتند.

بر اساس این گزارش لیونل مسی با دریافت هفته ای 500 هزار پوند، بیشتر حقوق را در این تیم دریافت میکند، اما حالا با کاهش 30 درصدی حقوق وی به هفته ای 350 هزار پوند کاهش پیدا کرده است.

 در همین حال بازیکنان رئال مادرید نیز موافقت کردند که برای بقیه فصل بین 10 تا 20 درصد کاهش حقوق را بپردازند.

گزارش ها حاکی از آن است که رقابت های لالیگا از اواسط ماه جون دوباره از سر گرفته خواهد شد، اما بعید است هواداران بتوانند وارد ورزشگاه شوند و بدون شک مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

این در حالی است که بخش بزرگی از درآمدهای باشگاه ها تبلیغات داخل ورزشگاه و همچنین فروش تکت برای تماشاگران است که اگر بازی ها پشت درهای بسته انجام شود، از بین می روند.

با این حال رئال مادرید قرار است با توجه به اوضاع موجود و بازسازی ورزشگاه برنابئو، قصد دارد بقیه رقابت های فصلش را در ورزشگاه شش هزار نفری آلفردو دی استفانو بازی کند.

گفته میشود بارسا هم چنین تصمیمی دارد و میخواهد بازی های باقی مانده خود در لالیگا را در ورزشگاه شش هزار نفری یوهان کرایف برگزار کند.

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که بارسلونا تمریناتش را روز جمعه آغاز کرد و گفته میشود تمرینات تیم زیدان نیز فردا آغاز خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала