Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز آجاکس به مشتریان فن دی بیک

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادوین فن درسار، رئیس باشگاه آجاکس هلند آژاكس تأیید كرده است كه به دونی فن دی بیك هافبك تیمش، اجازه خواهد داد كه در پنجره نقل و انتقالات بعدی باشگاه را ترك كند.

به گزارش اسپوتنیک، فن درسار تاکید کرده است که در صورتی این اجازه را خواهد داد که برای جذب او مبلغ مورد نظر این تیم پرداخت شود.

تیم های فوتبال تاتنهام، منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید به صورت جدی وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

آنطور که به نظر میرسد تیم های رئال و یونایتد از شانس بیشتری برای خرید وی برخوردار هستند.

فن در سار اصرار دارد كه باشگاه هلندي با وجود این که کرونا ویروس روی اقتصاد تیم ها فشار آورده است، اما هيچگونه فشاري براي فروش ارزان ستاره تیمش نداشته باشد.

این تیم فصل گذشته 130 میلیون پوند در بازار نقل و انتقالات تابستانی از فروش فرانکی دی یونگ به بارسا و ماتیاس دی لیخت به یوونتوس به دست آورد و چندی پیش نیز با 50 میلیون یورو حکیم زیاش را به چلسی فروت.

فن درسار در ادامه گفت: "مطمئناً نقل و انتقالات 150 میلیونی و 200 میلیون یورویی از بین رفته است، اما فکر می کنم بازیکنان آجاکس هنوز ارزش زیادی دارند.

ما سال قبل توافقی شفاهی با (آندره) اونانا، (نیکولاس) تاگلیافیکو و فن ده بیک داشتیم که یک فصل دیگر با ما بمانند و بعد برای برداشتن گام بعدی در زندگی حرفه‌ای آن‌‌ها، به هم کمک کنیم. از آن موقع چیزی عوض نشده است. تخفیف 50 درصدی در کار نخواهد بود. باشگاه‌ها باید چنین فکری را از سر خود بیرون کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала