Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک بهترین مدافع جهان است

© AFP 2023 / Javier SorianoИгроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانکو بارزی، اسطوره باشگاه میلان از ورجیل فن‌دایک به عنوان بهترین مدافع حال حاضر جهان نامبرد.

به گزارش اسپوتنیک، ورجیل فن‌دایک در چند سال اخیر یکی از مدافعان برتر جهان بوده است و قهرمانی‌ها و جوایز بزرگی نیز کسب کرده است.

فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فن دایک پر در آمدترین مدافع جهان میشود

فرانکو بارزی، مدافع سابق باشگاه میلان در گفت‌وگویی از او به عنوان بهترین مدافع حال حاضر جهان یاد کرد و مدعی شد که با روش خاص خودش به این جایگاه رسیده است.

بارزی در این مورد به فیفا گفت:" در حال حاضر مدافعان با روش متفاوت بازی می‌کنند و مدافعان خوب زیاد اند، اما اگر مجبور به نام گرفتن از یکی شوم، بدون شک ورجیل فن‌دایک مدافع لیورپول خواهد بود. او کیفیت، شخصیت و قدرت لازم یک مدافع را نشان داده است توانسته یک رهبر موفق برای تیمی مانند لیورپول باشد".

بارزی در ادامه در مورد بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نیز صحبت کرد و فهرستی از بهترین‌های گذشته و حال دنیای فوتبال را نامبرد.

او گفت:" من بازیکنان زیادی را به عنوان بازیکن  خوب را می‌شناسم و انتخاب از میان همه‌ی آن‌ها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ کار دشوار است. من بازیکنانی چون پله، اوزه‌بیو، یوهان کرایوف و فرانتس بکن باوئر، مارادونا و میشل پلاتینی، رونالدو نازاریو و مارکو وان باستن و در آخر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به عنوان بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌شناسم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала