Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا هر کس را شگفت‌زده می‌کند + ویدیو

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیوین دیبروینه هافبک طراح منچسترسیتی به تمجید از سرمربی تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، کوین دی بروین این روزها یکی از بهترین بازیکنان جهان است و عملکرد این هافبک اهل بلجیم تحت هدایت پپ گواردیولا در سال های اخیر فوق العاده بوده است. دی بروین اما اعتراف می کند که در ابتدا اصلا کار کردن با گواردیولا کار راحتی نبوده است.

به گزارش بلیچر ریپورت، کوین دی بروین در مصاحبه ای تصویری با الکس کروسو، گارد لس آنجلس لیکرز به موضوعات مختلفی از جمله کار کردن با پپ گواردیولا پرداخت. دی بروین در این باره بیان داشت:

 "وقتی جلسه داریم، گواردیولا چیزهای زیادی را برای افراد توضیح می دهد. در فوتبال تاکتیک های زیادی وجود دارد اما مثل فوتبال آمریکایی و NFL نیست. وقتی یک بازیکن جدید وارد می شود، گواردیولا خیلی به او درباره موضوعات مختلف توضیح می دهد. شما زیاد فکر نمی کنید و تنها کارتان را انجام می دهید. شما چند چیز که نیاز است را می دانید اما در ابتدای کار با گواردیولا شگفت زده می شوید و سرتان سوت می کشد!"

هافبک منچسترسیتی ادامه داد:

 "فکر می کنم اول از همه مسائل تاکتیکی قرار می گیرد. ارتباط با بازیکنان بعضی مواقع سخت است زیرا شما 25 بازیکن در اختیار دارید و ارتباط خصوصی با هر کدام از آن ها مشکل است.از طرفی چون مربی هستید باید در ارتباط با بازیکنان حدی داشته باشید از طرفی هم شاید 10-15 سال دیگر که بازنشسته شدم، رابطه متفاوتی با مربی ام داشته باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала