Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ را بارسایی بدانیم؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
میرالم پیانیچ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا با هافبک بوسنیایی پیشین باشگاه رُم و کنونی یووه به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک،  احتمال انجام یک معامله میان یوونتوس و بارسلونا، بالا و بالاتر می‌رود. مدت‌هاست که اخباری مبنی بر انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا شنیده می‌شود و یوونتوس مایل است در همین راستا، بازیکنی را از بارسلونا به خدمت گیرد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میرالم پیانیچ همین حالا با بارسلونا به توافق شخصی رسیده است اما مشکل بارسلونا در جذب این بازی‌ساز بوسنیایی، راضی کردن یوونتوس است. قیمت پیانیچ، 60 میلیون یورو است و بارسلونا باید بازیکن مناسبی را به یووه پیشنهاد دهد. یوونتوس دوست دارد آرتور ملو، بازی‌ساز برزیلی بارسلونا را به خدمت گیرد اما آرتور نمی‌خواهد بارسا را ترک کند. راضی شدن آرتور، می‌توانست کار هر دو تیم را با یک معاوضه سر به سر بسیار راحت کند.

آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ، هافبک‌های مازاد بارسلونا می‌توانند گزینه‌های جالبی برای معاوضه باشند اما در این صورت، بارسلونا باید 45 میلیون یورو نیز به یووه پرداخت کند زیرا ارزش هر یک از این دو بازیکن حدود 15 میلیون یورو است. پرداخت چنین مبلغی، در برنامه‌های بارسلونا نیست. نلسون سمدو، دیگر گزینه‌ای است که مورد استقبال یوونتوس قرار می‌گیرد اما در این صورت، بارسلونا بازهم باید حدود 25 میلیون یورو به یووه پرداخت کند. هنوز مشخص نیست که بارسلونا برای جذب پیانیچ، چه بازیکنی را به یوونتوس پیشنهاد خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Miralem Pjanić (@miralem_pjanic) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала