Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گونزالس (داور) تمدید می‌کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر داور فوتبال
داور فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونزالس گونزالس قرارداد خود را تا پایان فصل تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپورت اسپانیا مدعی شده که فصل جاری برای داور خوزه لوئیز گونزالز گونزالس بسیار ویژه بود. کاستیلیایی از لئون کفش‌های خود را بعد از یازده سال در لیگ دسته اول آویزان نمود و در 29 آگست 2009 در ساراگوسا - تنریف شروع به کار کرد.

کناره‌گیری وی از داوری به این دلیل است که در تاریخ 6 سپتامبر سال گذشته وی 45 ساله بود سنی که توسط کمیته داوران فنی تعیین شده تا بتواند ویصل زدن را در بالاترین رده فوتبال حفظ کند.

به طور خاص این محدودیت سنی در آئین نامه عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا RFEF درج شده که در ماده 173 آن مربوط به از دست دادن سن است. در اولین نکته خود واضح است که "در پایان فصل مورد نظر، داوران و داوران دستیار که با الگوبرداری در قالب‌ها قرار می‌گیرند از اول جولای سال جاری به سن خواهند رسید که بخش اول به 45 اختصاص یافته است."

براساس این مقاله گونزالس گونزالس باید به محض بازگشت لیگ که قرار است پایان ماه جون برگزار شود از داوری خداحافظی نماید. اما همچنین داور قادر خواهد بود تا قرارداد خود را تا پایان این فصل "تمدید" کند که بسیار غیر معمول است و توسط این بیماری همه‌گیر کرونا ویروس مشخص شده همانطور که در مورد فوتبالیست‌ها وجود دارد که تاریخ 30 جون را به عنوان موردی که برای پایان دادن به قرارداد فعلی با یک باشگاه مشخص شده است.

به همین دلیل داور کهنه‌کار مانند سایر تیم‌های حرفه‌ای فوتبال در خانه آماده می‌شود. گونزالس گونزالس در ماه نوامبر با آسیب دیدگی روبرو شد و او را به مدت یك ماه از عمل خارج كرد.

همانطور که قبلاً در اسپورت گزارش شده بود، مرد کاستیایی از لئون در آزمایشات بدنی که توسط CTA در اواخر ماه نوامبر برگزار شد، مجروح گشت و همین امر او را مجبور کرد برای یک ماه غیرفعال باشد تا اینکه بتواند روزهای قبل از کریسمس را بگذراند. بازگشت او به سبک و سیاق با انتصاب وی به بارسلونا-اتلتیکو مادرید از سوپر جام اسپانیا انجام شد. او که در شرایط جسمی قرار داشت یکی از کاندیداهایی بود که در ابتدا ساق پا را به تعویق انداخت و در بازی بارسلونا و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو روبرو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала