Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پریرا: آرزو داشتم برای سانتوس بازی کنم

© AFP 2023 / Joe KlamarИгрок "Манчестер Юнайтед" Андреас Перейра с командой празднует победу
Игрок Манчестер Юнайтед Андреас Перейра с командой празднует победу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندرئاس پریرا هافبک برازیلی منچستریونایتد می‌گوید با اینکه در بلجیم بزرگ شده‌‌ اما هرگز قصد بازی کردن برای این کشور را نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، هافبک برازیلی شیاطین سرخ آرزوی بازی کردن برای باشگاه کشورش را دارد.

 کارلوس پرز، رئیس باشگاه سانتوس اخیرا گفته بود که قطعا روزی پریرا پیراهن سانتوس را خواهد پوشید و حال خود پریرا به این شایعات دامن زد.

View this post on Instagram

A post shared by Andreas Pereira (@andreaspereira) on

به گزارش گلوب اسپورته، از آندریاس پریرا راجع به بازی کردن برای باشگاه سانتوس در برازیل سوال شد و او پاسخ داد:

 "همه اعضای خانواده من اهل سانتوس هستند. از دوران کودکی با تماشای بازی‌های این تیم بزرگ شده‌ام. وقتی که به یک بازیکن فوتبال تبدیل شدم، آرزو داشتم تا روزی برای سانتوس بازی کنم اما به منچستر رفتم. وقتی که بزرگ‌تر شدم، همه از من سوال می کردند که: "چرا برای سانتوس بازی نمی کنی؟" و من هم به آن‌ها می گفتم که قصد بازی برای سانتوس را دارم اما اکنون نمی توانم. من می خواهم در اروپا بازی کنم و بعد از آن، به سانتوس خواهم رفت. می خواهم برای پیروز شدن به سانتوس بروم. من برای پایان دادن به دوران فوتبال خود و سرقت پول و سرمایه به آنجا نمی روم. من می خواهم تا در آنجا بازی خوبی را به نمایش بگذارم تا مردم بگویند: "آیا آندریاس پریرا را در سانتوس به خاطر دارید؟"

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلجیم به پریرا پیشنهاد بازی کردن برای این کشور را داده است اما پریرا این پیشنهاد را رد کرده است. او در این رابطه می گوید:

"سرمربی بلجیم با من تماس گرفت و صحبت کرد. او از من پرسید: "اگر فرصت بازی کردن برای تیم ملی بلژیک را داشته باشی، این کار را خواهی کرد؟" و به من او گفتم: "من قلبا یک برازیلی هستم و خانواده من نیز اهل برازیل هستند." من در بلجیم بزرگ شده‌‌ام اما هرگز قصد بازی کردن برای این کشور را نداشتم. من هیچگاه راجع به بازی کردن برای این کشور فکر هم نکردم."

View this post on Instagram

A post shared by Andreas Pereira (@andreaspereira) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала