Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ دوهفته قرنطینه برای تمام تیم‌های بوندس‌لیگا

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انگلا مرکل اعلام کرد "تا زمانی که همه تیم‌ها دو هفته قرنطینه را تمام نکنند" فوتبال از سر گرفته نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های بوندس لیگا اجازه نخواهد داشت تا زودتر از 22 ماه می آغاز شود.

امیدواری‌ها وجود داشت که لیگ برتر آلمان پس از پایان کروناویروس در آخر هفته 15 می اجازه برگزاری اولین بازی‌های خود را داشته باشد اما دولت اکنون تأكید كرده كه قبل از شروع مجدد فعالیت، باید یك قرنطینه دو هفته‌ای برای همه تیم‌های این لیگ انجام شود.

به گفته آژانس خبری آلمانی DPA این می‌تواند به شکل یک اردوگاه آموزشی باشد.

صدراعظم انگلا مرکل قرار است امروز ساعت 10 صبح به وقت آلمان با رئیس جمهور این کشور دیدار کند تا در مورد برنامه‌های آلمان برای کاهش فشارهای فعلی صحبت نماید.

پیش بینی می‌شود تا زمانی که بازیکنان حداقل برای مدت دو هفته در قرنطینه نباشند اجازه از سرگیری مجدد بازی‌ها را نخواهند داشت که این امر مجدداً راه اندازی دوباره در 15 می را رد می‌کند.

یک سری حوادث طی چند روز گذشته نیز باعث بروز مشکلاتی شده است. سالومون کالو پس از فیلمبرداری از خود با نقض پروتکل‌های بهداشت تکان دادن دست با هم تیمی‌اش، توسط هرتا برلین به حالت تعلیق درآمد.

دو دور اول آزمایشاتی که در اوایل این هفته برگزار شد نشان داد که 10 مورد کروناویروس مثبت بوده است.

جنس اسپن وزیر بهداشت آلمان امروز گفت مجازات شدید برای نقض پروتکل‌های کروناویروس وجود دارد: "ما در چند روز گذشته دیده‌ایم که برخی از بازیکنان باید بیشتر آگاه باشند که چیزی در معرض خطر است. به همین دلیل است که برخورد جدی لیگ فوتبال آلمان و تیم‌های انفرادی بسیار مهم است."

اما وی با اشاره به این کار از سرگیری خود، افزود: "تصور من این است که البته میلیون‌ها هوادار در آلمان نیز سؤال می‌کنند که چه زمانی می‌تواند فوتبال دوباره شروع شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала