Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم برگزاری استرالیااوپن 2021 در زمان اصلی

© REUTERS / Thomas PeterВид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне
Вид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استرالیا اوپن به دلیل همه‌گیری کرونا ویروس سال 2021 برگزار نخواهد شد اما لیگ اول استرالیا ظرف یکماه پی‌گیری خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، برگزارکنندگان "استرالیا اوپن" در حال آماده سازی خود برای "بدترین حالت" از گرنداسلم می‌شوند که سال آینده لغو می‌شود اما برنامه‌هایی در نظر گرفته شده‌اند تا فوتبال لیگ A دوباره آغاز شود و ظرف یک ماه به پایان برسد.

با وجود بیماری همه‌گیر کوید 19 که باعث تعطیل شدن ورزش در سراسر جهان شده در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که اتفاقات پر افتخار سال آینده قربانی خواهد شد.

کریگ تیلی رئیس تنیس استرالیا و کارگردان استرالیا اوپن نخستین گرنداسلم سال را که هر جنوری در ملبورن برگزار می‌شود پذیرفته است ممکن این بازی‌ها در سال 2021 اتفاق نیفتد.

وی گفت: "سناریوی بدترین وضعیت (استرالیا اوپن) نیست. بهترین سناریو در این مرحله داشتن AO با بازیکنانی است که می توانیم با تکنیک های قرنطینه سازی و هواداران فقط استرالیا وارد آن شویم."

استرالیا اوپن امسال به صحنه آمد اما ثابت کرد یکی از مسابقات نهایی تنیس که تاکنون برگزار شده اما بازی‌های ATP و WTA Tours به ​​طور بالقوه تا سال آینده به حالت تعلیق در آمده‌اند.

تلی افزود: "چهار سناریو وجود دارد و ما زمان‌هایی را که باید برای تصمیم گیری بگیریم الگوبرداری کرده‌ایم، ما این کار را برای 670 کارمند انجام داده‌ایم. ما این کار را برای همه شرکای رسانه‌ای، حامیان مالی ما و برای همه دولت‌ها و مکان‌هایی که ما امکانات را اجاره می‌دهیم انجام داده‌ایم.

ویمبلدون قبلاً لغو شده در حالی که اکنون فرانس اوپن در اواخر ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. تصمیمی مبنی بر ادامه پیشبرد برنامه یو‌اس اوپن تا ماه جون اعلام می‌شود.

در همین حال، فصل لیگ A دوباره در ماه آگست آغاز و تمام خواهد شد.

فدراسیون‌ فوتبال و لیگ برتر فوتبال استرالیا قصد دارند در ماه جولای به تمرینات برگردند، اما فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA) هنوز تاریخ‌های مشخصی را اعلام نکرده است.

بروس جایت مدیرعامل باشگاه فوتبال آدلاید یونایتد می‌گوید پنج دور باقی مانده از فصل عادی، به علاوه فینال در یک ماه تنها با تمام بازی‌هایی که احتمالاً در سیدنی برگزار می‌شود، جمع شود.

دیت گفت: "درک من این است که آنها (FFA) می‌خواهند تا پایان ماه آگست پایان یابد. بنابراین از نظر ریاضی سه بازی در هفته ... شما می‌توانید آن را در چهار یا پنج هفته حذفی کنید."

او اضافه کرد: "PFA (فوتبالیست‌های حرفه‌ای استرالیا) باید با FFA و باشگاه‌ها بنشیند و مشخص کند که مبلغ هزینه برای بازیکنان چه خواهد بود و از نظر منطقی همه این موارد، هنوز بسیاری از ناشناخته‌ها وجود دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала