Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جدید منچسترسیتی به «دی‌بروینه» برای جلوگیری از پیوستنش به رئال مادرید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر دیبروینه
دیبروینه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین دی بروینه هافبک بلجیمی منچسترسیتی اخیرا به صورت غیرمستقیم اعلام کرده است که به ترک تیم انگلیسی فکر می کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، منچسترسیتی می خواهد دستمزد دی بروینه که سالانه 20 میلیون یوروست را افزایش بدهد تا این بازیکن به یکی از پردرآمدترین های جهان در پستش تبدیل شود و فکر جدایی به سرش نزند.

Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
دی‌بروینه به فکر جدایی از سیتی

بر اساس این گزارش، مدیران باشگاه منچسترسیتی و کوین دی‌بروینه 28 ساله قرار است پس از پایان یافتن فصل جاری پای میز مذاکره بنشینند و در خصوص احتمال تمدید قرارداد با یکدیگر مذاکره کنند، این در حالی است که قرارداد فعلی او در پایان ماه جون 2023 به پایان می‌رسد.

دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌‌جرمن وضعیت این هافبک بلجیمی را زیرنظر دارند و نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند، اما این موضوع بستگی به نتیجه فرجام‌خواهی باشگاه منچسترسیتی به حکم یوفا در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) دارد. در صورتی که CAS حکم یوفا را تأیید کند، احتمال جدایی دی‌بروینه و چند ستاره دیگر از این تیم افزایش پیدا خواهد کرد.

محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در رقابت‌های اروپایی توسط اتحادیه فوتبال اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، شایعه احتمال جدایی چند ستاره این تیم از جمله رحیم استرلینگ، کوین دی‌بروینه، گابریل ژسوس و ریاض محرز را برسر زبان‌ها انداخته است.

هافبک پیشین چلسی که در سال 2015 با قراردادی 6 ساله به ارزش 55 میلیون پوند از ولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست، یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر جهان به شمار می‌رود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала