Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال برگزاری ادامه لیگ برتر در استرالیا

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه سان انگلیس میگوید ممکن است با توجه به وضعیت بحرانی انگلیس بخاطر ویروس کرونا، ادامه رقابت های لیگ برتر در کشور استرالیا پیگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است به زودی تیم های لیگ برتری تمرینات شان را برای شروع مجدد لیگ پس از توقف بخاطر کرونا ویروس، آغاز کنند.

این در حالی است که تا کنون بریتانیا و انگلیس با این ویروس مرگبار و کشنده دست و پینجه نرم میکنند و آنطور که به نظر میرسد، اوضاع خیلی برای برگزاری لیگ مناسب نیست.

در همین حال روزنامه سان انگلیس طرم ادامه بازی ها در استرالیا مطرح کرده است. سان گفته برگزاری ادامه لیگ در استرالیا با توجه به نزدیکی شرایط اقلیمی خوب میتواند گزینه خوبی باشد.

در همین حال شهر پرت استرالیا برای میزبانی از ادامه مسابقات لیگ جزیره اعلام آمادگی کرده است. بنا به گزارش های رسیده مسئولان این شهر با مسئولان لیگ جزیره تماسی داشتند و آمادگی خود را برای میزبانی از تیم های انگلیسی اعلام کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала