اتاقی که در ۴۰ ثانیه ویروس کرونا را از بین می برد

© AP Photo / Ng Han Guanاتاقی که در ۴۰ ثانیه ویروس کرونا را از بین می برد + عکس
اتاقی که در ۴۰ ثانیه ویروس کرونا را از بین می برد + عکس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در میدان هوایی بین المللی هنگ کنگ اتاقکی مخصوص ضدعفونی کردن افراد به طور آزمایشی نصب شده است.
شناسایی نزدیک به 10 هزار بیمار کرونایی در روسیه در 24 ساعت - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی نزدیک به 10 هزار بیمار کرونایی در روسیه در 24 ساعت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، یک اتاقک ضدعفونی در میدان هوایی بین المللی هنگ کنگ آزمایش می شود که میکروب ها از جمله ویروس کرونا را در
۴۰ ثانیه از بین می برد.
میدان هوایی هنگ کنگ نخستین مکان در دنیا است، که از اتاقک های پاکسازیCLean Tech استفاده می کند. در حال حاضر  کارمندان بخش های کلیدی مانند کادر درمان از این اتاقک ها استفاده می کنند.
شرکت تولید کننده ادعا می کند، سطح داخلی این اتاقک مملو از مواد آنتی میکروبی است که هر گونه ویروس و باکتری را روی انسان از بین می برد.
میدان هوایی بین المللی هنگ کنگ این اتاقک را یک واحد ضدعفونی سازی کل بدن توصیف کرده است. پیش از ورود افراد به اتاقک، دمای بدن آنها برای ابتلا به تب کنترل می شود. تب یکی از نشانه های ابتلا به عفونت کووید۱۹ است.
پس از ورود فرد به اتاقک فرایندهای ضدعفونی و پاکسازی آغاز می شود و پس از ۴۰ ثانیه پایان می یابد.

به گفته سخنگوی میدان هوایی فضای داخلی کانال مجهز به پوشش ضدمیکروبی است که از راه دور ویروس و باکتری روی بدن انسان و لباس های او را با فناوری های فتوکاتالیستی و نانوسوزن از بین می برد. اسپری پاکسازی کننده نیز برای ضدعفونی کردن لحظه ای به کار می رود.
این اتاقک تنها یکی از ابزارهایی است که برای پاکسازی و ضدعفونی در میدان هوایی بین المللی هنگ کنگ استفاده می شود. ربات های سیلندری مجهز به لامپ اشعه مافوق بنفش نیز برای پاکسازی محیط به کار می روند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала