مبتلا شدن ۲۲۸ کارمند صحی در افغانستان به ویروس کرونا

© Photo / وزارت صحت عامه افغانستانمبتلا شدن ۲۲۸ کارمند صحی در افغانستان به ویروس کرونا
مبتلا شدن ۲۲۸ کارمند صحی در افغانستان به ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان از از مبتلا شدن ۲۲۸ کارمند صحی این کشور به بیماری ویروس کرونا خبر داد.
کرونا در افغانستان؛ با 168 مورد جدید، شمار مبتلایان به 2339 نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در افغانستان؛ با 168 مورد جدید، شمار مبتلایان به 2339 نفر رسید

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، وحیدالله مایار، سخن‌گوی وزارت صحت افغانستان امروز (جمعه، ۱۲ ثور) در یک نشست خبری گفت، که ۶۶ کارمند صحی در هرات، ۳۸ کارمند صحی در کندهار، ۱۸ کارمند صحی در کابل، ۱۷ کارمند صحی در بلخ، نُه کارمند صحی در بادغیس، هشت کارمند صحی در نیمروز، هفت کارمند صحی در کنر و هفت کارمند صحی در ننگرهار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مایار همچنان گفت، که شش کارمند صحی در جوزجان، چهار کارمند صحی در سمنگان، سه کارمند صحی در بامیان، سه کارمند صحی در غزنی، سه کارمند صحی در لغمان، سه کارمند صحی در لوگر و سه کارمند صحی در تخار به کرونا مبتلا شده‌اند.

همچنان دو کارمند صحی در فراه، دو کارمند صحی در پکتیا، دو کارمند صحی در میدان‌وردک، یک کارمند صحی در بدخشان، یک کارمند صحی در دایکندی، یک کارمند صحی در فاریاب، یک کارمند صحی در هلمند و یک کارمند صحی دیگر در ولایت پنجشیر به کرونا مبتلا شده‌اند.

این در حالی است که ویروس کرونا در ۳۴ ولایت افغانستان گسترش یافته است. تا کنون دوهزار و ۳۳۵ نفر در سراسر این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند. از این میان، ۳۱۰ نفر بهبود یافته و ۶۸ نفر دیگر جان داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала