Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیشترین آزمایش کرونا در بوندس‌لیگا گرفته می‌شود

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش کرونا ویروس به طور گسترده‌ای از بازیکنانی که اکنون در بوندس‌لیگا هستند انجام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های بوندس لیگایی در حالی‌که قصد دارند باقی مانده فصل را دوباره شروع کنند، آزمایش بازیکنان و کارمندان خود را به‌خاطر کروناویروس آغاز کرده‌اند.

روز پنجشنبه اعلام شد که لیگ آلمان حداقل تا 16 ماه می از زمان شروع تصمیم‌گیری تا چهارشنبه آینده از سر گرفته خواهد شد.

امیدواری‌ها وجود دارد كه لیگ‌های آلمان برای شروع مجدد بازی در 9 می (هفته پیش رو) پیشنهاد داده‌اند زیرا این كشور نبرد خود را علیه بحران كروناویروس ادامه می‌دهد.

یكی از ارکان اصلی مسئولان آلمان برای شروع فوتبال، برنامه ریزی منظم و مداوم همه افراد درگیر در مسابقات روز بازی است.

تست بازیکنان دو لیگ برتر از روز پنجشنبه آغاز شده و تعداد بیشتری از آنها در روز جمعه پیگیری شد، قبل از اینكه باشگاه‌ها جلسات تمرینی خود را شروع كنند و برنامه‌ این است كه هر دو لیگ تا پنج روز یکبار آزمایش را به منظور كاهش خطر ابتلا به کرونا ادامه دهند.

طبق گفته بیلد، به باشگاه‌ها آزمایشگاه داده شده تا آزمایشات آنها بررسی شود. برخی از آنها از آزمایشگاه‌های بریمن و گشتاخت استفاده می‌کنند در حالی‌که برخی دیگر از آزمایشگاه در کُلن مستقر شده‌اند.

قهرمان چند ساله آلمان "بایرن مونیخ" از جمله تیم‌هایی است که روز جمعه به همراه تیم‌های بوروسیا دورتموند و و RB لایپزیگ آزمایش را آغاز کردند. فرانکفورت، هرتا برلین و بایر لورکوزن یک دوره آزمایش را انجام داده‌اند.

هفته‌ها قبل باشگاه‌ها دوباره به تمرینات بازگشتند و به گونه انفرادی کار می‌کردند و امیدوار بودند که این فصل دوباره از روز شنبه هفته آینده آغاز شود.

حالا در آلمان همه چشم به حکم انگلا مرکل دوخته‌اند زیرا پس از اجازه باز شدن دوباره مغازه‌ها، مدارس و کلیساها مجبور شد دوباره قوانین را سخت‌تر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала