Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه‌های EFL: بازار انتقالات تا پایان مارچ 2021 باز باشد

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های EFL "می‌خواهند فیفا پنجره نقل و انتقالات را تا پایان مارچ 2021 باز نگه‌دارد."

به گزارش اسپوتنیک، EFL با فدراسیون فوتبال انگلستان ارتباط برقرار کرده تا تمایل به پایان بحران اقتصادی فراگیر فوتبال داشته باشد.

باشگاه‌های جنوب لیگ برتری نگران هستند که اگر پنجره تابستان طبق برنامه ریزی در تاریخ 1 سپتامبر بسته شود تلاش می‌کنند تا از مشکلات مالی خودداری کنند.

در عوض روسای EFL پیشنهاد می‌كنند كه پنجره تا پایان ماه مارچ باز باشد تا باشگاه‌ها فُرصت بیشتری برای بارگیری از ستاره‌های ناخواسته خود داشته باشند.

فیفا قدرت انجام اصلاحات در مُهلت را دارد و به اساس گزارش "میل ریپورت" روسای EFL از FA درخواست كردند تا پرونده را برای رسیدگی به پرونده‌های حاكمیت جهانی به دادگاه تحویل دهد.

نگرانی اساسی این است که باشگاه‌ها قادر نخواهند بود بازیکنانی را بفروشند که به دلیل بحران کرونا ویروس دیگر نتوانند از پس دستمزد آنها برآیند.

اگر قادر به ادامه انتقال برخی از بازیکنان خود نباشند باشگاه‌ها در معرض نقض قوانین سود و پایداری هستند.

با تمدید پنجره تا ماه مارچ فشار کمتری به باشگاه‌ها، بازیکنان و نمایندگان می‌رسد تا در یک فاصله زمانی کوتاه وقتی چشم انداز اقتصادی هنوز قطعی نیست در معاملات کار کنند.

باشگا‌ه‌های EFL در حال حاضر با وجود عدم درآمد در نبرد برای بقا روبرو هستند.

بحث و گفتگو در رابطه با از سرگیری فوتبال دوباره انجام می‌شود و تاریخ شروع جون مورد ایراد قرار گرفته است.

اما قابل پیش بینی است که مسابقات در آینده پشت درهای بسته برگزار می‌شود و با افزایش شیوع کرونا احتمال حضور طرفداران تا سال آینده ممنوع است.

این می‌تواند برای باشگاه‌هایی که درآمد پخش مشابه آنها را ندارند مانند لیگ برتر به آنها اعتماد کند آسیب می‌رساند و از این رو پیشنهاد تمدید پنجره نقل و انتقالات را دارند.

یک مقام در یک باشگاه EFL به "میل" گفت: "این یک حرکت عاقلانه است. ما کاملاً نمی‌دانیم که فصل آینده چگونه به نظر می‌رسد اما می‌دانیم که پول موضوع مهمی خواهد بود. گسترش پنجره به عمق فصل به ما امکان انعطاف پذیری لازم را می‌دهد، زیرا سعی می‌کنیم در کنار هم زندگی کنیم اما همچنان رقابتی خواهیم ماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала