کوریای جنوبی: کیم جونگ اون به طور عادی کشور را اداره می‌کند

© REUTERS / Heo Ranکوریای جنوبی: کیم جونگ اون به طور عادی کشور را اداره می‌کند
کوریای جنوبی: کیم جونگ اون به طور عادی کشور را اداره می‌کند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، نقل از خبرگزاری یونهاپ، یک منبع مطلع گفت: وزارت دفاع کوریای جنوبی، ستاد مشترک ارتش و مقام‌های اطلاعاتی در پاسخ به سوالات برخی از قانونگذاران کمیته دفاع مجلس ملی درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون، این ارزیابی را مطرح کردند که کیم به صورت عادی در حال اداره کشورش است.

کیم یئون-چول، وزیر اتحاد کوریای جنوبی هم در نشست پارلمانی روز سه شنبه گفت، گزارش‌های رسانه کوریای شمالی درباره کار رهبرشان، مثل ارسال پیام‌های دیپلماتیک، نشان می‌دهد که او به صورت عادی در حال انجام امور کشوری است.

آشپز کیم جونگ اون غذاهای چاق‌کننده مورد علاقه او را نام برد - اسپوتنیک افغانستان
آشپز کیم جونگ اون غذاهای چاق‌کننده مورد علاقه او را نام برد

در همین حال جئونگ کیئونگ-دو، وزیر دفاع کوریای جنوبی با تاکید بر اینکه غیبت رهبر کوریای شمالی از انظار عمومی غیر عادی نیست، گفت: با وجود شایعاتی درباره وضعیت جسمانی کیم جونگ اون هیچ نوع تحرکات غیر عادی در کوریای شمالی رصد نشده است.

وزیر دفاعی کوریای جنوبی در یک نشست پارلمانی به قانونگذاران گفت: اطلاعاتمان نشان می‌دهد که هیچ وضع غیر عادی یا تحرکات غیر معمول در کره شمالی وجود ندارد. این نتیجه گیری با استناد به داده‌های اطلاعاتی جامع به دست آمده است.

این وزیر گفت که سال گذشته کیم جونگ اون تا 27 روز غیبت داشت و در همین سال جاری هم او سه مرتبه در محافل عمومی حاضر نشده است. وزیر دفاع کوریای جنوبی افزود: من این مساله را بسیار جدی دنبال میکنم و تمام وضعیت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهم، نه تنها شرایط نظامی بلکه دیگر مسائل چون ویروس کرونا را. مقام‌های اطلاعاتی ما و آمریکا هر روز به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала