Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ به نیوکمپ می‌رود اگر آرتور رضایت بدهد

© REUTERS / Vincent WestИгроки команды FC Barcelona перед началом матча
Игроки команды FC Barcelona перед началом матча - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس و بارسلونا بر سر معاوضه پیانیچ و آرتور تصمیم گرفته‌اند و طی آن معاوضه پیانیچ به پاسخ مثبت آرتور بستگی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا بر سر معاوضه پیانیچ و آرتور با هم در حال مذاکره هستند و گفته می‌شود این مذاکرات به خوبی انجام شده تا جایی که دو باشگاه در حال حاضر به مرحله "2" منتقل شده‌اند و توافق انفرادی بازیکنان در آن نیاز است.

پیانیچ 30 ساله با انتقال به نیوکمپ مشکلی ندارد اما گازتا دلو اسپورت و توتو اسپورت گزارش کرده‌اند که در این معاوضه دو مشکل جدی وجود دارد و بزرگترین آن رضایت آرتور است چون او نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند. بنابراین بارسا امیدوار است که یووه با صحبت مستقیم با آرتور بتواند این بازیکن را متقاعد کند تا انتقال را قبول کند.

موضوع دیگر که توتو اسپورت مطرح کرده رقابت با پاری سن ژرمن است زیرا باشگاه پاریسی برای جذب آرتور آماده ارائه پول همراه با پاریدس است. همچنین اعتقاد بر این است که اینتر به عنوان بخشی از پیشنهاد بارسلونا برای لاوتارو مارتینز به آرتور علاقه مندی نشان داده ولی باز هم ستاره برزیلی مشتاق نیست که یک انتقال دور از نیوکمپ را بپذیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала