Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو مربی نیوکاسل می شود؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال نیوکاسل در صورت خریده شدن توسط ولی‌عهد عربستان به تیمی متمول تبدیل خواهد شد و احتمالا دست به ول‌خرجی زیادی خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک،  قرار است باشگاه نیوکاسل به صندوق سرمایه سلطنتی عربستان فروخته شود و این باشگاه تحت مالکیت محمد بن سلمان قرار گیرد.

به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، مائوریسیو پوچتینو انتخاب شماره یک مالکین آینده نیوکاسل برای نشستن بر روی نیمکت مربیگری این تیم است و حتی باشگاه حاضر است سالیانه 19 میلیون پوند به عنوان دستمزد به وی پرداخت نماید، که پس از کسر مالیات 10 میلیون پوند به صورت خالص به پوچتینو تعلق می گیرد که وی را پس از ژوزه مورینیو (15 میلیون پوند خالص در تاتنهام) به پردرآمدترین مربی لیگ برتر انگلیس بدل می کند.

سرمربی سابق تاتنهام که همراه این تیم موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 شد، از نوامبر گذشته و پس از جدایی از اسپرز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته و علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر انگلیس دارد.

آنطور که از شواهد مشخص است، استیو بروس تا پایان فصل به عنوان سرمربی نیوکاسل باقی خواهد ماند، هر چند تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. احتمالاً پس از پایان فصل هدایت تیم به پوچتینو واگذار شود.

مالکین آینده نیوکاسل تحت تاثیر عملکرد پوچتینو در طول دوران حضورش در تاتنهام و پروژه بازسازی این باشگاه ظرف مدت پنج سال قرار گرفته اند و امیدوارند این موضوع در خصوص نیوکاسل نیز تکرار شود و معتقدند نیوکاسل نیز می تواند ظرف پنج سال آتی به یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی بدل شود.

اگر به هر دلیلی پوچتینو هدایت نیوکاسل را بر عهده نگیرد، رافا بنیتس سرمربی سابق نیوکاسل که در حال حاضر هدایت باشگاه دالیان ییفانگ چین را عهده دار است، گزینه جایگزین نیوکاسل خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала