Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه ساویولا به لاوتارو: بازی کردن با مسی آنچنان هم آسان نیست

© AP Photo / Victor CaivanoO jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre.
O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره اسبق تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا به «لاوتارو مارتینز» هشدار داد که بازی کردن کنار «لیونل مسی» آنطور که به نظر می‌رسد، آسان نیست.

مارتینز پس از به ثمر رساندن ۱۶ گل در ۳۱ بازی برای اینترمیلان در فصل جاری، به یکی از استعدادهای ناب و پرطرفدار در فوتبال اروپا بدل شد و متعاقب آن و براساس گزارش‌ها، نیوکمپ به محتمل‌ترین مقصد وی برای فصل آینده.

آبی اناری‌ها ستاره ۲۲ ساله آرژانتینی را گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی «لوئیس سوآرز» می‌پندارند و پیشنهاد سالانه ۹ میلیون دلار را روی میز وی قرار داده‌اند.

تحقق این انتقال بدین معنا است که مارتینز به زوج هموطن خود یعنی مسی بدل خواهد شد و «خاویر ساویولا» معتقد است بازی کردن در کنار یکی از بزرگ ترین‌ها، «ساده به نظر می‌رسد اما در عمل اینطور نیست.»

ساویولا در گفت‌وگو با تارنمای بین‌المللی گل گفت: صادقانه بگویم او (مارتینز) بازیکنی است که می‌تواند برای بارسا سودمند باشد. ما می‌دانیم که بازی کردن کنار سوآرز، مسی و سایر بازیکنان بزرگ به چه معنا است و این کار آسان نیست.

ساویولا از «پائولو دیبالا» به عنوان نمونه یاد کرد؛ کسی که با وجود اینکه یکی از مهاجمان تراز اول جهان محسوب می‌شود، برای تبدیل شدن به  زوج مسی در تیم ملی آرژانتین تقلای زیادی کرده است.

وی افزود: دیبالا گفت که بازی کردن کنار مسی دشوار است و من از او (دیبالا) حمایت می‌کنم چون هماهنگ شدن با ریتم بازی مسی نیازمند تمرکز بالایی است. به نظر آسان می‌رسد اما اینگونه نیست.

با این حال، مارتینز در آلبی سلسته در کنار مسی بازی کرده و از قضا این کار را هم به نسبت خوب انجام داده و در ۱۷ بازی ملی موفق به ثبت ۹ گل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала